اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

کوچک‌ترین حماقت استکبار با پاسخ دندان شکن ملت مواجه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان خلخال گفت: حماقت استکبار با پاسخ دندان شکن ملت ایران مواجه خواهد شد.

کوچک‌ترین حماقت استکبار با پاسخ دندان شکن ملت مواجه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: کوچکترین حماقت از سوی استکبار با پاسخ دندان شکن ملت ایران مواجه خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: هیچ کس شک نمی کند و این در باور همگان زنده است که خصومت 30 ساله استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی منتج به کاهش وجاهت بین المللی استکبار و در راس آن امریکا  شده است و هر ساله یک مرتبه تنزل برای این جهانخوار و مستبد دنیا  را شاهد هستیم

امام جمعه موقت خلخال تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در هشدار به مسئولین نظام تاکید بر عدم اختلاف و نکشاندن آن در بین مردم را داشتند که مسئولان با اطاعت از این فرمایش ناامیدی بیش از پیش دشمنان را فراهم آوردند.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز فرهنگ عمومی گفت مسئولین باید در جهت اعتلای فرهنگ عمومی جامعه کوشا باشند .امام جمعه موقت شهرستان خلخال گفت اهمیت غدیر به این معناست که در این روز دین توسط پیامبر اسلام به فرمان الهی تکمیل شده و حکم الهی به مرحله ظهور رسیده و ولایت نصب شده است .

محسنی خطاب به نماز گزاران خلخالی گفت سخنان مقام معظم رهبری در کنگره حج و اعلام برائت از مشرکین در صحرای عرفات توسط مسلمانان بروز و ظهور عصمت و عظمت خاتم النبیا ء محمد ( ص ) در مقابل دشمنان نظام و انقلاب بود . و تجمع مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان و اعلام انزجار از سوی مسلمین است .

وی ضمن محکوم نمودن قطع برنامه‌های شبکه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت : استکبار بداند علاقه مردم دنیا به شبکه‌ها و رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران افزون‌تر شده و با این محدودیت استکبار به جایی نخواهد رسید.

محسنی در ادامه خطبه‌های نماز به مناسبت‌های این هفته اشاره کرد و ضمن گرامیداشت و تبریک عید غدیر خم ـ روز دانش‌آموز به پندگیری از ائمه اطهار (ع) در زندگانی شد و افزود مسلمانان جهان باید مکتب نشین معارف ائمه اطهار (ع) باشند، زیر سرنوشت اسلام و مسلمین تا روز آخرت مشخص شده و هیچ نقطه ابهامی وجود ندارد.

امام جمعه موقت خلخال در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت دشمنان از هر سو در صدد نشان دادن چهره ایران اسلام بر خلاف واقعیت بوده اند و این نکته فرق اقتصاد مقاومتی در ایران اسلامی و ریاضت اقتصادی در اروپا را مشخص می سازد که اقتصادمقاومتی ایران در بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری یعنی  افزایش رشد و تولید در جامعه در زمان تحریم ها ، ولی ریاضت اقتصادی یعنی اخذ مالیات سنگین از مردم و خدمات کمتر در مقابل آن است که باید مسلمانان به این نکته نیز توجه داشته باشند وفرق این دو را تمییز دهند .

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسنی در پایان سخنان خود گفت: همدلی و وحدت بین مسلمین گویای این است که مردم با مقاومت در مقابل تحریم‌ها ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام /صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول