اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

آمریکا از تفکر نسل جوان ایران می‌ترسد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: آمریکا از دانش‌آموزان و نسل جوان ایران اسلامی با داشتن بصیرت و آگاهی فوق روز می‌ترسد.

آمریکا از تفکر نسل جوان ایران می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدرسه راهنمایی شاهد بوشهر اظهار داشت: دانش‌آموز و جوان ایرانی در دلش بصیرت و در ذهنش افکار بلندی دارد و این لفظ پایه‌های استکبار را به لرزه در می‌آورد.

وی افزود: آمریکا و متحدانش از قاسم‌ها و حبیب ابن مظاهر‌های دوران می‌ترسد و اکنون زنگ مرگ استکبار و آگاهی و بیداری ملت‌های آزاده به صدا درآمده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: انقلاب ایران چه در محتوا و چه در شخصیت‌ها و اهداف شباهت‌های زیادی با انقلاب امام حسین دارد و اگر به تاریخ کربلا نگاه کنید جوانان و نوجوانانی بودند که در مقابل یزیدیان دلاورانه ایستادند.

حسنوند با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت قاسم(ع) خاطر نشان کرد: ایشان شجاعت، مظلوم بودن، خود را در مقابل خدا ندیدن را به ما آموخت و همه دشمن را با آن ابهت به هیچ می‌نگریست.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی رشد و آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان از نخستین مقاطع انقلاب را به حد کمال رساند و همین امر موجب شد تا دانش‌آموزان نیز در خط مقدم مقابله با رژیم بعث قرار گیرند و شهید شوند.

استاندار بوشهر بر الگوگیری دانش‌آموزان از شهید فهمیده تاکید کرد و گفت: ایران اسلامی به داشتن دانش‌آموزانی با بصیرت و مؤمن به خود می‌بالد و همین نسل جوان با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر تعالی نظام گام بر می‌دارند.

در پایان این آیین دو تن از دانش‌آموزان مداحی و مولودی‌خوانی کرده و سپس با حضور استاندار و معاونان استاندار بوشهر زنگ استکبارستیزی در مدارس بوشهر نواخته شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول