اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

سردمداران آمریکا همواره در مقابل حرکت تاریخی ملت ایران ایستاده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: سردمداران آمریکا همواره در مقابل حرکت تاریخی ملت ایران ایستاده و نشانه‌های این دشمنی در هر توطئه و اقدامی علیه انقلاب اسلامی مشهود است.

سردمداران آمریکا همواره در مقابل حرکت تاریخی ملت ایران ایستاده است

عشرت شایق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، با اشاره به سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامى، توطئه‌ها و دشمنی‌هاى آمریکا علیه نظام مردم‌سالاری دینی در ایران آغاز شده و در هر برهه از زمان به شکلی ادامه داشته است و حرکت دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در واقع عکس‌العمل طبیعی ملت ایران به این دخالت‌ها و دسیسه‌های آمریکا بود.

وی سیاست خارجی آمریکا را نشات گرفته از خوی استکباری آن کشور دانست و افزود: تامین منافع نامشروع کاخ سفید، مشخص‌کننده سیاست خارجی آمریکا در قبال سایر کشورها است و بزرگ‌ترین دلیل دشمنی آمریکا با ملت ایران نیز به دلیل از دست رفتن منافع ظالمانه آن کشور در ایران است.

نماینده دوره هفتم مجلس گفت: آمریکایی‌ها پس از جنگ جهانی دوم با ترفندهای مختلف و بکارگیری عناصر وابسته در حکومت سابق ایران، سال‌ها بر منابع سیاسی و اقتصادی کشورمان تسلط داشتند و سیاست‌های منطقه‌ای خود را به‌وسیله نظام ستم‌شاهی دنبال می‌کردند و قطعاً از دست دادن ایران صدمات جبران‌ناپذیری به منافع آمریکا در منطقه زده است.

این کارشناس روابط بین‌الملل، ترس آمریکا از الگو قرار گرفتن ملت ایران برای سایر ملت‌ها را از دیگر دلایل دشمنی آمریکا اعلام کرد و افزود: هر حرکتی که موجب آگاهی و پایدارى ملت‌ها شود قطعاً مبغوض آمریکا و سایر قدرت‌های سلطه‌جو خواهد بود و شکی نیست که ایران آباد و آزاد بیشترین تاثیر را روی بیداری ملت‌های منطقه داشته است.

شایق اظهار کرد: آمریکا و همپیمانانش گمان می‌کردند که مردم منطقه سال‌ها در غفلت خواهند ماند و آنها قادر خواهند بود به سیطره‌ خود ادامه دهند اما وقوع انقلاب اسلامی در ایران و به دنبال آن بیداری اسلامی در شمال آفریقا و خاورمیانه نشان داد که اتفاقات جدیدی در راه است و منافع نامشروع سلطه‌گران در منطقه باید خاتمه یابد. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول