اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

انقلاب اسلامی ایران با تسخیر لانه جاسوسی تثبیت شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا با اشاره به دستاوردهای بین‌المللی ناشی از تسخیر لانه جاسوسی برای ایران گفت: این اقدام آن‌ چنان از جایگاه والایی برخوردار است که انقلاب دوم نام گرفت و انقلاب اسلامی ایران را تثبیت کرد.

انقلاب اسلامی ایران با تسخیر لانه جاسوسی تثبیت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی پیش از ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع راهپیمایان روز 13 آبان در شهرضا اظهار کرد: روز سیزدهم آبان به دلیل اینکه مصادف با سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره)، روز به شهادت رسیدن جمعی از دانشجویان و دانش آموزان در جریان انقلاب اسلامی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی است، در کشور ما از جایگاه فاخری برخوردار است..

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی سفارت آمریکا در ایران به عنوان مرکز تفکر و تصمیم‌گیری مستکبران، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را در راستای شکست انقلاب طراحی کرده بود که با دوراندیشی حضرت امام (ره) و از خودگذشتگی دانشجویان مبارز در کوتاه‌ترین زمان ممکن خنثی شد.

فرماندار شهرضا با اشاره به سیاه‌نمایی آمریکایی‌ها در زمینه دلایل تسخیر لانه جاسوسی گفت: ابعاد تسخیر لانه جاسوسی باید به شکل گسترده‌ای برای تمامی اقشار جوان تشریح و تبیین شود و نقش گسترده آمریکا در زمینه ایجاد مشکلات برای ایران باید به شکل صحیحی بررسی شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح دلایل پویایی آرمان‌های انقلاب اسلامی طی سه دهه گذشته افزود: وحدت و یکپارچگی به عنوان دو رکن اصلی در زمینه مقابله با توطئه‌های دشمنان طی چندین دهه گذشته مطرح است.

وی اضافه کرد: انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک عرصه بزرگ برای به نمایش گذاشتن همدلی و وفاق ملت ایران به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، در پایان این راهپیمایی شکوهمند قطعنامه راهپیمایان در محکومیت استکبار جهانی قرائت شد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول