اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش وپروش مازندران:

ایران مذاکره با استکبار را نمی‌پذیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پروش مازندران گفت: ملت ایران با وجود ادامه توطئه‌ها مذاکره با استکبار را نمی‌پذیرد.

ایران مذاکره با استکبار را نمی‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، محمدعلی امیری بعدازظهر امروز  در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دبیرستان کمیل شهرستان میاندرود، برگزاری مراسم ملی استکبار ستیزی را یادآور روزی دانست که دانش‌آموزان در سال‌های‌های آغازین انقلاب حماسه آفریدند و تا پای خون در مقابله‌ی با استکبار جهانی ایستادند.

امیری این روز را سالگرد روز مبارکی دانست که دانش‌آموزان به نشانه اعتراض به یکی از سردمداران آمریکایی از مدارس خود خارج شدند و در این اقدام اعتراضی و انقلابی تا پای شهادت ایستادند، که در این روز تعدادی از دانش آموزان به شهادت رسیدند.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با اشاره به حضور فعال دانش‌آموزان در صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان امروز ایران اسلامی همانند دانش‌آموزان نسل اول انقلاب پای آرمان‌های انقلاب و امام راحل ایستاده اند و آماده دفاع جانانه از خون مطهر شهدا هستند.

وی مناسبت پر رنگ این روز را تبعید امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به خارج از کشور، در نتیجه فشارهایی که از جانب رژیم طاغوت بر ایشان وارد می‌شد اعلام کرد و افزود: ایشان نهضت را سال‌ها در کشورهای دیگر ادامه دادند تا به پیروزی رسید.

امیری به رویداد تاریخی ملت ایران یعنی تسخیر سفارت و جاسوسخانه آمریکا اشاره کرد وافزود: دانش‌آموزان در آن زمان نتوانستند تحمل کنند که رژیم امریکا در ایران لانه جاسوسی داشته باشد و دیدیم که پس از تسخیر سفارت بسیاری از مدارک برعلیه مردم، امام وانقلاب در آنجا افشا شد.

این مسئول فرهنگی استان با اشاره به تداوم توطئه و سنگ اندازی‌ها برعلیه مردم ایران در طول این 3 دهه تاکید کرد: دشمنان هر روز حادثه، برنامه و نیرنگ جدیدی را برای ما برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی  با بیان اینکه امروز دشمنان با تحریم اقتصادی نوعی جنگ اقتصادی را بر علیه ما شروع کرده‌اند خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند به جرم اینکه ما می‌خواهیم پیشرفت داشته باشیم، مستقل باشیم، در راه اعتلای کشور و اعتقاداتمان بیاستیم، منشا بیداری اسلامی و رتبه نخست علمی در خاور میانه باشیم به ما فشار بیاورند.

امیری تصریح کرد: امام خمینی(ره) مردم جهان را بیدار کرد و از بردگی استکبار نجات داد و ما نیز پیرو همان امام و رهبر معظم انقلاب هستیم که با تمام توان و انرژی در مقابل غرب ایستاده‌ایم و هر گونه  تفکر مذاکره با استکبار را نمی‌پذیریم که این خط ملت ایران در بیش از  3دهه گذشته است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول