اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل:

دانشگاه خلخال با 3 هزار دانشجو از مراکز فعال آموزشی استان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: شهرستان خلخال با داشتن 3 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور از مراکز فعال آموزشی استان است.

دانشگاه خلخال با 3 هزار دانشجو از مراکز فعال آموزشی استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش‌طینت ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست و معاونت دانشگاه پیام نور خلخال اظهار داشت:  دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه‌های باز «Open university» در دنیا است که رتبه ششم این مراکز را در دنیا به خود اختصاص داده و در آسیا و خاورمیانه رتبه دوم و در بین دانشگاه‌های جهان اسلام رتبه اول را داراست.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 72 هزار و 500 دانشجو در کل استان در حال تحصیل در دانشگاه‌ها هستند که بیش از 26 هزار نفر دانشجو در 13 واحد مرکز آموزش عالی پیام نور در حال تحصیل هستند که بالای یک سوم دانشجویان استان در مراکز آموزش عالی پیام نور مشغول تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن اشاره به موقعیت علمی مراکز دانشگاه پیام نور خلخال یادآور شد: هم اکنون چهار مرکز فعال در استان داریم که شهرستان خلخال یکی از مراکز فعال هم از لحاظ تنوع رشته‌های تحصیلی موجود و هم از لحاظ پذیرش دانشجو در استان اردبیل است.

خوش‌طینت گفت: شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و گرمی جزو مراکز فعال آموزشی در استان هستند که هم اکنون در دانشگاه پیام نور خلخال بیش از 3 هزار دانشجو در حال تحصیل در 24 رشته هستند که در سال جاری چهار رشته جدید نیز به رشته‌های این واحد آموزشی اضافه شده است.

این مسئول در خصوص رشته‌های اضافه شده به این رشته‌های قبلی این دانشگاه نیز بیان داشت: رشته‌های صنایع، مدیریت جهانگردی، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری از جمله این رشته‌ها هستند.

خوش‌طینت افزود: 40 سالن ورزشی در سطح کشور به منظور استفاده دانشجویان دانشگاه پیام نور  در حال احداث است که از این تعداد حدود چهار سالن برای استان و یک سالن نیز برای شهرستان خلخال در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی و کتابخانه‌ای این دانشگاه خبر داد و اذعان داشت: پیگیر گسترش فضاهای موجود هستیم و فضای فرهنگی و نمازخانه این دانشگاه نیز در حال احداث است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول