اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا:

نقش بسیج در افزایش بصیرت مردم غیرقابل انکار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه پیشوا با اشاره به نقش حساس بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی گفت: نقش بصیرت‌دهی و بصیرت‌افزایی بسیجیان بر اقشار مختلف مردم غیرقابل انکار است.

نقش بسیج در افزایش بصیرت مردم غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن درویشی ساعاتی پیش در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه پیشوا اظهار داشت: عید غدیرخم، عیدالله اکبر و عید آل محمد(ص) و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی‏ است.

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا ادامه داد: هیچ روزی در طول سال، فرخنده‏تر و مبارک‏تر از عید غدیر خم نزد شیعیان اهل ‏بیت (ع) نیست.

وی در ادامه نقش حساس بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه در این برهه از زمان را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: نقش بصیرت‌دهی و بصیرت‌افزایی بسیجیان بر اقشار مختلف مردم غیرقابل انکار است.

درویشی در پایان از زحمات خواهر بسیجی زهرا اصلانی با لوح تقدیر و هدایایی از طرف فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج  پیشوا تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای فاطمه چهاردلی که مسئولیت جدید را عهده‌دار شده است آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است، این مراسم با حضور حسن درویشی فرمانده سپاه ناحیه پیشوا، جمعی از فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران، شورای پایگاه‌های شهرستان پیشوا و خانواده معظم شهدا در محل حسینیه شهید همت برگزار شد.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول