اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران خبر داد

پیروزی مدعیان در لیگ برتر فوتبال مازندران / معرفی قهرمان تا 21 روز دیگر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران از پیروزی 2 تیم مدعی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد.

پیروزی مدعیان در لیگ برتر فوتبال مازندران / معرفی قهرمان تا 21 روز دیگر

جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران روز گذشته با انجام شش بازی به صورت همزمان برگزار شد که در نهایت دو تیم مدعی قهرمانی در برابر حریفان پیروز شدند.

وی گفت: با توجه به اختلاف دو امتیاز دو نماینده قائمشهر و ساری تا فاصله سه هفته مانده به پایان این مسابقات، رقابت در صدر جدول به اوج حساسیت خود رسید.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران افزود: تیم استقلال لموک قائمشهر که مهمان تیم شهدای بابلسر بود، 2 بر یک میزبان خود را شکست داد و با 49 امتیاز همچنان روند صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان حفظ کرد.

پازوکی گفت: تیم شهدای ساری دیگر تیم مدعی قهرمانی این دوره نیز موفق شد مهمان خود سپاهان قائمشهر را سه بر صفر شکست دهد و با 47 امتیاز همچنان در تعقیب تیم صدرنشین است.

وی تصریح کرد: در دیگر بازی‌ها دریای زاغمر دو بر یک بازرگان چالوس را برد و شهدای لاویچ چمستان نیز سه بر یک در برابر میزبان خود دریای بابل شکست خورد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران همچنین از قرار گرفتن تیم شهروند سورک در رده سوم لیگ خبر داد و افزود: تیم‌های وحدت فریدونکنار و شهروند سورک که از تیم‌های بالای جدول لیگ بودند، در میاندرود با هم دیدار کردند و در نهایت با برتری یک بر صفر شهروند سورک همراه بود.

پازوکی گفت: در دیگر بازی این هفته، تیم طپش قائمشهر نیز دو بر یک مهمان خود پیام شهدای سلمانشهر را شکست داد.

وی اذعان داشت: در این هفته بر اساس برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران، تیم شهید کریمی جویبار با قرعه استراحت روبه‌رو بود.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در پایان خاطرنشان کرد: تا سه هفته دیگر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران قهرمان خود را خواهد شناخت.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول