اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم:

صبا تا صعود به لیگ برتر حامی هندبال قم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: این باشگاه در ادامه تلاش خود در زمینه توسعه ورزش استان قم از تیم هندبال قم در راه صعود به لیگ برتر حمایت می‌کند.

صبا تا صعود به لیگ برتر حامی هندبال قم است

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: هندبال از جمله ورزش‌های توپ و توری است که در قم همانند فوتسال، فوتبال، والیبال و بسکتبال هم استعدادهای بسیار زیادی دارد و هم اینکه از علاقمندان قابل توجهی برخوردار است.

وی اضافه کرد: زمان زیادی از حضور تیم هندبال قم در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نمی‌گذرد و هندبال قم همواره در بین تیم‌هایی که در سطوح بالای لیگ برتر هندبال کشور حضور داشته شناخته می‌شود و امسال نماینده قم با نام صبا در لیگ دسته اول حضور خواهد یافت.

مدیرعامل باشگاه صبای قم بیان داشت: موضوع حمایت از تیم هندبال قم در پیکارهای فصل جدید لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور را پیش از این در جلسه هیئت مدیره باشگاه صبای قم مطرح کرده‌ایم که این مهم مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی ادامه داد: بدین ترتیب تیم هندبال صبای قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور با تمام توان به دنبال ارائه بازی‌های پرقدرت و کسب جواز صعود به پیکارهای معتبر لیگ برتر هندبال کشور خواهد بود.

تیم هندبال صبای قم در حالی آماده فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور می‌شود که این تیم در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌ها با تیم‌های هندبال فولاد نوین، نماینده اردبیل، هیئت آمل، شیرین فراز غرب و تفت یزد هم‌گروه است.

رمضان‌بیگی بیان کرد: پیش از این در تمرینات تیم هندبال صبا حضور یافته و از نزدیک شرایط این تیم را دیده‌ام، به نظر من صبا بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خود دارد و یقین دارم با خودباوری که در بین آنها به چشم می‌خورد امسال می‌توانند راهی لیگ برتر شوند.

وی یادآور شد: این تیم هم‌اکنون تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کند و از نیمه دوم آبان ماه وارد رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول