اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به اقدام صهیونیستی و آمریکایی اعلام شد

تحرکات مذبوحانه دشمن نشانه اهمیت خیزش بیداری است

خبرگزاری فارس: سفیران هدایت گرگان با صدور بیانیه‎ای ضمن محکوم کردن اقدام سخیف و موهن جریان صهیونیستی و آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام اعلام کردند: تحرکات مذبوحانه دشمن نشانه اهمیت خیزش بیداری و مبشر روزافزون آن است.

تحرکات مذبوحانه دشمن نشانه اهمیت خیزش بیداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان در تجمع اعتراض‌آمیزی که با حضور پرشور بسیجیان، دانشجویان و طلاب شیعه و سنی در گرگان صورت گرفت مدیر، اساتید و طلاب حوزه علمیه بقیةالله الاعظم (عج) بیانیه‎ای به منظور محکوم کردن این اقدام خبیثانه دشمن صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه با اشاره به اینکه جبهه استکبار بارها شکست و ناکامی مفتضحانه، همراه با خفت و خواری، در برابر ترفندهای نابخردانه خود را تجربه کرده آمده است: دشمن باید بداند مسلمانان جهان با تمسک به قرآن و عترت، توهین به پیامبران ادیان بزرگ ابراهیمی را سبب ارتداد می‎دانند و پیامبر اعظم (ص) خود را وارث پیامبرانی چون موسی و عیسی (ع) می‎شمارند.

در این بیانیه همچنین آمده است: اقدامات غیر انسانی نظیر قرآن‎سوزی، توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و دیگر مقدسات مسلمانان، نه تنها هیچ‌ دستاوردی برای آنها نداشته، بلکه عشق و علاقه مسلمان را نسبت به مقدسات خود بیشتر کرده، مایه وحدت و همدلی افزون‌تر آنها در سراسر دنیا شده است.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه بار دیگر درماندگی و کوردلی دشمنان خدا و پیامبر اسلام (ص) موجب اقدامی بسیار وقیح و دون از شأن انسانیت شد، تصریح شده است: بیداری اسلامی در سطح جهان سبب شده تا صهیونیست‎ها که ذلت روزافزون خود را مشاهده می‎کنند، با استفاده از عوامل آمریکایی خود، فیلمی توهین‌آمیز به ساحت قدسی پیامبر رحمت (ص) و دین انسان‌ساز اسلام تهیه و زیر پوشش آزادی بیان منتشر کنند.

در این بیانیه با تصریح بر اینکه پروژه سخیف فیلم موهن علیه پیامبر اسلام در سالگرد توطئه بزرگ 11 سپتامبر رونمایی شد، آمده است: این اقدام ننگین بار دیگر از چهره خباثت‎آلود و فریبکار استکبار جهانی که نه از به خاک و خون کشاندن انسان‎های بی‎گناه ابایی داشته و نه از جریحه‎دار کردن و صدمه زدن به وجدان جامعه بشری پروایی دارد، پرده برداشت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول