اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

شهرداری‌های ابهر بیشترین همکاری را با امور کتابخانه‌ها دارند

خبرگزاری فارس: تمام شهرداری‌های استان زنجان نهایت همکاری را با کتابخانه‌های عمومی دارند، اظهار داشت: در این میان عملکرد شهرداران شهرستان ابهر بسیار ویژه است.

شهرداری‌های ابهر بیشترین همکاری را با امور کتابخانه‌ها دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدربیع احمدخانی پیش از ظهر امروز در جلسه بحث نیم درصد کتابخانه‌‌ها با بیان اینکه تمام شهرداری‌های استان زنجان نهایت همکاری را با کتابخانه‌های عمومی دارند، اظهار داشت: در این میان عملکرد شهرداران شهرستان ابهر بسیار ویژه است.

وی در ادامه با بیان اینکه بحث نیم درصد کتابخانه‌ها در اکثر جلسه‌های انجمن کتابخانه‌های استان مطرح می‌شود، گفت: این امر باعث شده است تا انجمن کتابخانه‌ها را از وظایف اصلی باز دارد که با تشکیل این جلسه درصدد رفع ویژه این مسئله هستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان افزود: با رفع این مسئله در جلسه‌های انجمن مباحث ذاتی انجمن مطرح شده و جامه عمل می‌پوشد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید تشکری مختص شهرستان ابهر و شهرداری‌های این شهرستان داشته باشیم، ابراز داشت: تفریق بودجه سال 90 چهار شهرداری شهرستان ابهر انجام شده و در کل استان زنجان فقط برای این چهار شهرداری صورت‌گرفته است.

احمدخانی با بیان اینکه درآمد کل شهرداری ابهر در سال 1390 مبلغ 104 میلیارد و 501 میلیون ریال بوده است، گفت: سهم نیم درصد شهرداری ابهر معادل 522 میلیون و 5050 هزار ریال است.

وی افزود: از این مبلغ به میزان 236 میلیون و 236 هزار و 841 ریال به حساب انجمن کتابخانه‌ها واریز شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان درآمد کل شهرداری سلطانیه در سال 1390 را مبلغ 18 میلیارد و 619 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: سهم نیم درصد شهرداری سلطاینه در سال گذشته مبلغ 93 میلیون و 95 هزار ریال است.

وی تصریح کرد: مبلغ 50 میلیون ریال از این مبلغ به حساب انجمن کتابخانه‌ها واریز شده است.

احمدخانی در ادامه درآمد کل شهرداری هیدج در سال 90 را مبلغ 36 میلیارد و 715 میلیون و 394 هزار و 875 ریال اعلام کرد و بیان داشت: سهم نیم درصد این شهرداری مبلغ 183 میلیون و 576 هزار و 974 ریال بود که مبلغ 60 میلیون ریال آن واریز شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول