اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی سختی کار دامپزشکی کرمان صورت گرفت

بازدید هیئت نهاد ریاست جمهوری‌ از دامپزشکی کرمان

خبرگزاری فارس: معاون امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری‌ و رئیس گروه امور ساختارهای سازمانی ‌معاونت ریاست جمهوری ‌در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان کرمان با شرح وظایف و سختی کار دامپزشکی آشنا شدند.

بازدید هیئت نهاد ریاست جمهوری‌ از دامپزشکی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، معاون امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری‌ و رئیس گروه امور ساختارهای سازمانی ‌معاونت ریاست جمهوری روز گذشته ‌در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان کرمان با شرح وظایف و سختی کار دامپزشکی آشنا شدند.

در این بازدید معاون امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری و رئیس گروه امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری ‌به همراه معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی و مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشکی کشور از تمام مجموعه فنی آزمایشگاهی اداره کل دامپزشکی استان کرمان بازدید کردند.

این هیئت نمایندگی پس از بازدید از آزمایشگاه مرجع، مجموعه فنی اداری ‌و درمانگاه مرجع در جلسه‌ای‌ با حضور مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی استان کرمان با وضعیت ساختار سازمانی، مشکلات، سختی کار و کاستی‌های این مجموعه آشنا شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت دامپزشکی استان کرمان‌ و سایر مدیران ستادی به تشریح شرح وظایف ادارات مختلف در شهرستان‌ها و مرکز استان پرداختند.

یکی از بحث‌های مهم ذکر شده در این نشست پایین بودن میزان حقوق و دستمزد کارکنان دامپزشکی با وجود تمام مخاطرات و سختی‌های کار این رشته بود.

عظیمی معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی و حاج‌اکبری مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشکی کشور توضیحات تکمیلی خود را ارائه کردند.

اکبری معاون امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری با قدردانی از توضیحات مفصل و کامل مجموعه دامپزشکی بر پایین بودن حقوق و دستمزد این مجموعه بر اساس مدارک ارائه شده تأکید کرد.

ساوجبلاغی رئیس گروه امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری ‌نیز از لزوم شناخت بیشتر جامعه نسبت وظایف و سختی کار دامپزشکی تاکید کرد و گفت: برای افزایش این شناخت باید ساختار روابط عمومی مجموعه دامپزشکی کشور مورد پشتیبانی بیشتر قرار گیرد.

پس از این جلسه هئیت نمایندگی ریاست جمهوری در بازدید از یک گاوداری و یک باشگاه سوارکاری از نزدیک با سختی کار دامپزشکی و مراحل عملی انجام تست سل و مشمشه آشنا شدند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول