اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک خبر داد

راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده در آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده با محوریت مسائل خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده در آبیک

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: مرکز مشاوره خانواده با محوریت مسائل مذهبی، اجتماعی و خانوادگی در مسجد ولی عصر (عج) شهر آبیک راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به نبود حوزه علمیه در شهرستان آبیک برای پاسخوگیی به سئوالات مذهبی، شرعی و شبهات دینی مردم و نیز برای رفع مشکلات خانوادگی در مرکز مشاوره خانواده از وجود روحانیون، اساتید و متخصصان دانشگاه و روانشناسان بومی استفاده شده است.

این مسئول خدمات مرکز مشاوره خانواده به شهروندان آبیکی را به طور رایگان عنوان کرد و توضیح داد: افرادی که می‌خواهند از خدمات مرکز مشاوره خانواده بهره‌مند شوند باید با شماره تلفن 0282-2822138 و 093585550605 تماس حاصل کنند و یا به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کرده تا با وقت قبلی مشاوران در مسجد ولی عصر (عج) حضور یافته و پاسخ سئوالات و مشکلات خود را دریافت کنند.

این مسئول بسیاری از معضلات و مشکلات فرهنگی و خانوادگی در جامعه را نداشتن اطلاعات و آگاهی‌های کافی مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه خانواده‌ها در زمینه مسائل فرهنگی و خانوادگی سرمایه‌گذاری لازم را نمی‌کنند، ضروری است که برای رفع مشکلات و پاسخ به سئوالات خود به مرکز مشاوره خانواده مراجعه کرده و اطلاعات مذهبی و اجتماعی خود را افزایش دهند که در پویایی جامعه می‌تواند کمک شایانی کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک اذعان کرد: در مرکز مشاوره خانواده از حضور روانشناسان دانشگاه پیام نور واحد آبیک و کمیته امداد امام خمینی (ره) و با توجه به سئوالات مطرح شده از سوی مردم، از اساتید دانشگاه و روحانیون استان قم و قزوین استفاده می‌شود.

حسینی با اشاره به رشد روند پدیده طلاق در جامعه عنوان کرد: زوجین می‌توانند برای داشتن زندگی بهتر به مرکز مشاوره خانواده مراجعه کنند تا با وظایف یکدیگر آشنا شده و با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) زندگی شاداب و مطلوبی را داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول