اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی تبریز

نیکوتلاش قم در مرحله نهایی والیبال نشسته رقابت می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال نشسته نیکوتلاش قم از امروز در مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.

نیکوتلاش قم در مرحله نهایی والیبال نشسته رقابت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم طبق برنامه‌ریزی انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، مسابقات مرحله نهایی لیگ‌های والیبال نشسته قهرمانی مردان و بانوان کشور از امروز به میزبانی شهرهای تبریز و اصفهان به انجام می‌رسد.

در حالی که تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین استان قم در این مرحله از رقابت‌ها حضور دارد، والیبالیست‌های جانباز و معلول قمی بعد از سپری کردن مقتدرانه مراحل گذشته با امید فراوان به صعود به لیگ برتر والیبال نشسته با حریفان دیدار می‌کنند.

تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین جامعه نیکوتلاش نماینده قم در این فصل و این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور است و برای صعود به لیگ برتر باید با تیم‌های پیام مخابرات خراسان رضوی، هیئت دزفول و شهرداری تبریز رقابت کند.

نماینده هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در حالی با سه حریف دیگر رقابت می‌کند که دو تیم برتر این مسابقات به پیکارهای لیگ برتر والیبال نشسته صعود می‌کنند.

والیبالیست‌های جانباز و معلول تیم جامعه نیکوتلاش قم در دور نخست مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در قم با تیم‌های مطرحی همچون هیئت گیلان، مازندران، سمنان و خوزستان به رقابت پرداختند و با عبور از سد حریفان جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند.

در پایان رقابت‌های مرحله نخست لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور که به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در سالن شهید رضائیان به انجام رسید، تیم جامعه نیکوتلاش قم با کسب برتری مقابل حریفان خود به عنوان صدرنشین فرصت حضور در مرحله دوم را به دست آورد.

این در حالی است که مرحله بعد رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی لیگ دسته اول کشور نیز با حضور تیم نیکوتلاش قم در بوشهر برگزار شد و والیبالیست‌های قمی در رقابت با تیم‌های شهرداری تبریز و هیئت جانبازان و معلولین بوشهر در صدر ایستادند.

مسابقات دور دوم والیبال نشسته گروه دوم کشور با حضور تیم‌های هیئت بوشهر، هیئت فارس، هیئت آق‌قلا، شهرداری تبریز و نیکو تلاش قم به صورت دوره‌ای در سالن انقلاب بوشهر برگزار شد و دو تیم برتر این گروه به دور نهایی این مسابقات صعود کردند. 

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول