اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب مقام نایب قهرمانی

والیبال نشسته شهرداری تبریز لیگ برتری شد

خبرگزاری فارس: مرحله پایانی رقابت‌های والیبال نشسته لیگ یک کشور در تبریز برگزار شد و تیم والیبال نشسته شهرداری تبریز نایب قهرمانی لیگ یک را به خود اختصاص داد و راهی لیگ برتری شد.

والیبال نشسته شهرداری تبریز لیگ برتری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرحله پایانی رقابت‌های والیبال نشسته لیگ یک کشور در تبریز برگزار شد و تیم والیبال نشسته شهرداری تبریز نایب قهرمانی لیگ یک را به خود اختصاص داد و راهی لیگ برتری شد.

در این مرحله از رقابت‌ها تیم‌های جامعه نیکو تلاش قم، پیام مخابرات خراسان‌رضوی، هیئت دزفول و شهرداری تبریز برای راهیابی به لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان تیم‌های نیکو تلاش قم و شهرداری تبریز راهی لیگ برتر والیبال نشسته شدند.

در این رقابت‌ها در بازی نیمه نهایی تیم شهرداری تبریز در بازی حساس و نزدیک به قضاوت بهرام سلیمانی و بهزاد جهانی سه بر دو تیم دزفول را شکست داد تا هم حضور در لیگ برتر را نهایی کند و هم به فینال راه یابد.

در بازی رده‌بندی تیم پیام مخابرات خراسان‌رضوی سه بر یک تیم دزفول را شکست داد تا سوم شد و در بازی فینال تیم نیکو تلاش قم سه بر صفر شهرداری را شکست داد تا قهرمان شود و نماینده تبریز به نایب قهرمانی دست یابد.

والیبال نشسته بعد از فوتبال، والیبال، راگبی، فوتبال ساحلی و هندبال ششمین رشته ورزشی است که با حمایت مستقیم شهرداری تبریز در لیگ برتر حضور خواهد یافت همچنین فوتسال شهرداری نیز با قهرمانی در گروه خود در مرحله پلی‌آف حضور دارد که امید زیادی برای اضافه شدن فوتسال شهرداری به رشته‌های لیگ برتری وجود دارد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول