اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بویین زهرا

20 هزار نفر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: تاکنون برای بیش از 20 هزار نفر از شهروندان این شهرستان بیمه تأمین اجتماعی صادر شده است.

20 هزار نفر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین، زهرا احد احمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از اداره تأمین اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: توسعه بیمه‌های تأمین اجتماعی از مسائل بسیار مهمی است که در چند سال اخیر در کشور با توجه خاصی در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: امروز نیاز‌های مختلفی در جامعه وجود دارد که توجه به آنها در سرلوحه کار‌ها و وظایف مسئولان و متولیان اجرایی جامعه قرار دارد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارتقای خدمات‌بخشی به شهروندان و توسعه درمان در این شهرستان عنوان کرد: رفع دغدغه‌ها در حوزه تأمین اجتماعی و زیر پوشش قرار دادن بیشتر افراد لازم است که با برنامه‌ریزی صحیح محقق شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: بخش‌های گوناگون تأمین اجتماعی هر یک وظایف و دستورالعمل‌های خاصی را بر عهده دارند که با همدلی و تلاش مضاعف برای تحقق این وظایف باید بکوشند.

احمدی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی به عنوان یک سرمایه برای افراد محسوب می‌شود، عنوان کرد: مسئولان این سازمان باید تلاش کنند تا این سرمایه را بیش از پیش در میان شهروندان گسترش دهند.

وی ابراز کرد: توسعه درمان در حوزه‌های روستایی از جمله سیاست‌های کلانی است که در این شهرستان اعتبار ویژه‌ای برای آن تخصیص می‌یابد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اهمیت و جایگاه اجرای طرح ملی پزشک خانواده بیان کرد: نتایج و فواید اجرای این طرح در عرصه توسعه بهداشت و پزشکی بسیار چشم‌گیر است که امیدواریم زمینه‌ساز رضایت‌مندی شهروندان از خدمات دولت باشد.

احمدی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده باید ایجاد شود، بیان کرد: در این شهرستان تا به امروز گام‌های مطلوبی برای این منظور برداشته شده که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تعامل میان مسئولان اجرایی شهرستان با برگزارکنندگان طرح پزشک خانواده ضروری است.

وی تأکید کرد: 20 هزار بویین زهرایی تاکنون زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول