اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی جیرفت خبر داد:

معرفی 162 قالیباف جیرفتی به بیمه تأمین اجتماعی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان جیرفت گفت: 162 نفر از متقاضیان استفاده از بیمه قالی‌بافی توسط اداره بازرگانی به سازمان تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت معرفی شده‌اند.

معرفی 162 قالیباف جیرفتی به بیمه تأمین اجتماعی
محمد آهنگ‌بهادر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه اول سال جاری اداره بازرگانی این شهرستان اظهار داشت: این اداره بر واحدهای اقتصادی، خدماتی و عرضه‌کننده کالا در شهرستان نظارت مستمر داشته است.
وی با اشاره به معرفی متخلفان این واحدها به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان افزود: در شش ماهه اول سال جاری 882 مورد پرونده تخلف جمعا به مبلغ 647 میلیون و 608 هزار ریال تکمیل و به تعزیرات ارسال شده است.
آهنگ‌بهادر تصریح کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار و کمیسیون نظارت هر ماه و هدفمندی یارانه‌ها هر هفته در راستای تنظیم بازار و قانونمند کردن اصناف شهرستان به طور منظم تشکیل می‌شود.
وی ابراز داشت: همچنین روزانه قیمت کالاهای ضروری بازار و تجزیه و تحلیل آن‌ها توسط اداره بازرگانی جیرفت رصد و به مرکز استان ارسال می‌شود.
آهنگ‌بهادر بیان داشت: این اداره بر توزیع کالاهای سهمیه‌ای ماه‌های خاص و کالابرگی از جمله میوه، مرغ، گوشت، برنج، قند، شکر و روغن جمعا به میزان یک هزار و 700 تن در راستای کنترل بازار نظارت داشته است.
وی عنوان کرد: 162 نفر از متقاضیان استفاده از بیمه قالی‌بافی توسط اداره بازرگانی به سازمان تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت معرفی شده‌اند.
آهنگ‌بهادر خاطرنشان کرد: همچنین 65 پرونده برای پرداخت تسهیلات وام‌های خوداشتغالی برای متقاضیان فعال در رشته فرش دستبافت تکمیل شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های نظارتی همزمان با سراسر کشور در راستای تنظیم و کنترل بازار در زمان‌های خاص اذعان داشت: طرح تشدید بازرسی در ایام نوروز، ماه مبارک رمضان، سفرهای تابستانی، بازگشایی مدرسه‌ها و ... نیز اجرا شده است.
آهنگ‌بهادر گفت: سالانه حداقل سه نمایشگاه‌ پاییزه، بهاره و تخصصی در راستای تنظیم و کنترل بازار توسط بازرگانی جیرفت برپا می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان جیرفت اظهار داشت: واحد بازرسی و نظارت بازرگانی و مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت به طور مستمر بر عملکرد واحدهای اقتصادی و خدماتی نظارت می‌کند.
وی افزود: همچنین شماره تلفن 124 ستاد خبری اداره بازرگانی و 2316553 واحد بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایت شهروندان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول