اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

پرداخت به موقع عوارض‌ موجب توسعه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: پرداخت به موقع عوارض و مالیات گامی ‌در راستای توسعه و آبادانی شهرستان است.

پرداخت به موقع عوارض‌ موجب توسعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از راور،‌ محمد‌رضا شریفی صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر، شوراها را به عنوان نماینده و منتخب مردم بیان کرد و با تاکید بر اخلاص در عمل، اتحاد و همدلی اعضای شورا اظهار داشت: از آن جا که شورا به عنوان نماینده مردم است، باید علاوه بر اتحاد و همدلی اعضا در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر و فراهم ساختن فرصت‌های شاد و متنوع در شهر تلاش‌ و در ایجاد روحیه افراد جامعه نقش‌آفرینی کند. 

وی با اشاره به افزایش میزان مهاجرت شهروندان راوری به مرکز استان و یا استان‌های همجوار یکی از مشکلات شهرستان را عدم استقبال شهروندان در استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه از جمله صنعت، معدن‌، کشاورزی‌، فرش و ... مطرح کرد.

شریفی خواستار مشارکت هر چه بیشتر شهروندان راوری با پرداخت به موقع عوارض و مالیات در راستای توسعه و آبادانی شهرستان شد.

وی همچنین از اختصاص مبلغ 160 میلیون ریال اعتبار اولیه برای احداث پارک بانوان و ساختمان آتش‌نشانی در راور خبر داد. 

مالک اژدری شهردار راور نیز در این جلسه به اقدامات صورت گرفته در بخش عمران شهری اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته بیش از 20 پروژه عمرانی در سطح شهر راور به صورت همزمان در حال اجرا است، اما به دلیل عدم درآمد شهرداری و عدم ‌مشارکت شهروندان در برخی موارد با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

وی عملکرد این شهرداری را در شش ماهه گذشته نسبت به دو سال قبل غیر قابل مقایسه دانست و افزود: تا‌کنون در راور بالغ بر 50 هزار متر مربع آسفالت معابر‌، 6 هزار متر مربع موزاییک‌کاری و سنگ‌کاری‌، احداث بیش از 40 سکو‌، احداث سالن اجتماعات در محل گلزار شهدای راور با زیر بنای 600 متر مربع انجام شده است.

اژدری از دیگر موارد صورت گرفته در شهرداری راور را تخصیص بالغ بر 200 میلیون ریال برای اجرای اتوماسیون اداری در این ارگان بیان کرد.

وی همچنین از ایجاد و راه‌اندازی سالن تولید بتن آماده با زیر‌بنای 80 متر مربع به منظور تامین جدول و موزاییک مورد نیاز شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش فارس در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از خدمات محمد‌رضا شریفی فرماندار راور به دلیل حمایت گسترده از طرح‌های عمران شهری و پیگیری امورات عمرانی و فرهنگی شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول