اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آمار شهرداری زاهدان خبر داد

خودروی پراید جایزه پرداخت به موقع عوارض شهرداری

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری زاهدان گفت: کسانی که عوارض شهرداری را به موقع پرداخت کنند یک دستگاه خودروی پراید هدیه می‌گیرند.

خودروی پراید جایزه پرداخت به موقع عوارض شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، غلامرضا قهقایی اظهار داشت: پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان، شهرداری زاهدان را در ارائه خدمات بهتر به آنها کمک می‌کند.

وی افزود: با هدف تشویق مردم به انجام این کار جوایزی از جمله سه دستگاه خودروی پراید، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و صدها جایزه دیگر برای افراد خوش حساب در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: بر اساس ماده 2 قانون نوسازی و عمران شهری، شهرداری‌ها مکلفند هر ساله عوارض نوسازی را وصول و منحصراً به مصرف نوسازی و عمران شهری برسانند.

وی ادامه داد: بر اساس تبصره یک ماده 10، مودیانی که ظرف مدت مقرر عوارض مربوطه را پرداخت کنند از 10 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند اما ماده 14 می‌گوید آن دسته از مودیانی که در مدت تعیین شده عوارض خود را پرداخت نکنند نه تنها از این تخفیف محروم بلکه 9 درصد هم جریمه خواهند شد.

قهقایی تصریح کرد: طبق ماده 12 مودیانی که پس از دو ماه از این مهلت به پرداخت عوارض اقدام نکرده باشند برق آنها نیز قطع خواهد شد.

مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری زاهدان گفت: امسال برخی از شهروندان عوارض خود را پرداخت نکرده‌اند اما امیدواریم تا تاریخ 25 اسفند این اقدام قانونی را انجام دهند تا بتوانیم در اجرای برنامه‌های نوسازی و عمران شهری خدمات بیشتری را به آنها ارائه کنیم.

وی بیان داشت: برای افرادی که تا 25 اسفند عوارض خود را پرداخت کنند جوایزی در نظر گرفته شده که در تاریخ 9 اردیبهشت 91 همزمان با روز شوراها به قید قرعه به آنها اهدا می‌شود.

قهقایی یادآور شد: شهرداری زاهدان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر 20 درصد تخفیف در پرداخت عوارض صدور پروانه ساختمانی را هم برای شهروندان در نظر گرفته که مهلت آن تا 29 اسفند تعیین شده است.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول