اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه در گرگان:

ساکتین فتنه 88 به دنبال منطق سوم می‌گشتند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ساکتین فتنه 88 بدون توجه به مواضع رهبری به دنبال منطق سوم می‌گشتند که به دنبال مواضع غیر از دو طرف بودند.

ساکتین فتنه 88 به دنبال منطق سوم می‌گشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام علی سعیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهید محمد طاهر طاهری سپاه نینوا استان گلستان اظهار داشت: وقتی به ساکتین فتنه 88 در آن زمان می‎گفتیم چرا موضع نمی‎گیرید با کمال تعجب می‎گفتند دعوا بین احمدی‎ن‍ژاد و موسوی است به راستی دعوا بین دو شخص بود؟

وی همچنین با بیان اینکه در قرآن کریم 232 مورد کلمه ولایت و مترادف آن به کار رفته است تصریح کرد: همان گونه که پدر بر فرزند ولایت دارد ولایت فقیه هم بر مردم ولایت دارد که البته این ولایت از نظر نوع و گستردگی تفاوت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ولایت خداوند بر همه بندگان اذعان داشت: ولایت خدا ذاتی و دیگر ولایت‌ها عرضی هستند برای همین این نوع ولایت ارزشمند است.

سعیدی خاطر نشان کرد: اینکه شیطان در برابر انسان سجده نکرد عصیان در برابر انسان نبوده بلکه عصیان به فرمان خداوند باریتعالی بوده است.

وی ادامه داد: وقتی مردم شعار می‌دهند "اطاعت از خامنه‌ای اطاعت از امام است" نشان‎دهنده سلسله مراتب ولایت در سطح جامعه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اگر در دوران حضرت علی (ع) نیز مردم جلوی خانه‌ آن حضرت این شعار را سر می‌دادند هم‌اکنون شاهد این مصیبت‌ها نبودیم.

سعیدی همچنین با اشاره به عملکرد ساکتین از صدر اسلام تاکنون تصریح کرد: مشکل حزب ساکتین این است که متاسفانه وارد جرگه طاغوت شده‎اند.

وی بیان داشت:‌ حق و باطل‌ها را نباید با لباس‌ها شناخت بلکه باید رفتار افراد را در مواقع حساس ارزیابی کرد که در کدام اردوگاه و چه اظهار نظری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی محور حق شفاف است باید خواص و نخبگان موضع‎گیری به موقع و سریع داشته باشند و جایز نیست سکوت کنند.

سعیدی با بیان اینکه وقتی محور حق پیامبر اکرم (س) و حضرت علی (ع) است نباید زیر پرچم کسی دیگر رفت اذعان داشت: در شرایط کنونی محور حق ولایت فقیه است هر کس در هر جایگاهی و با هر سابقه مبارزاتی باید تبعیت محض کند.

وی اضافه کرد: اگر چه ممکن است افراد دارای احکام مسئولیتی مختلف و دارای سوابق حکومتی باشند ولی چنانچه رفتار و عملکردش در مواقع حساس خارج از خط ولایت باشد حکمشان هم باطل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفس کشیدن در سایه الهی نسبت به سایه طاغوت زمین تا آسمان تفاوت دارد.

وی با اشاره به رویکرد سپاه در توجه به تقویت و توسعه دانش دینی، باورها و مهدویت گفت: مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهید محمد طاهر طاهری سپاه نینوا استان گلستان مرکز انسان‎سازی خواهد بود که تحقق این رویکردها سپاه را سرعت می‎بخشد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول