اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان گیلان:

روزنامه شرق دارای سوابق منفی در فتنه 88 است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان گیلان گفت: روزنامه شرق دارای سوابق منفی در دوران فتنه 88 و همراهی با فتنه‌گران است.

روزنامه شرق دارای سوابق منفی در فتنه 88 است

کیومرث دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه شرق به رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: نباید شرایط به نحوی باشد برخی‌ها که با آرمان‌ها فاصله دارند به راحتی با ارزش‌ها بازی کنند.

وی، انتشار کاریکاتور موهن در روزنامه شرق را محکوم کرد و گفت: انتشار این کاریکاتور به نوعی توهین به تمام رزمندگان و به ویژه بسیجیان هشت سال دفاع مقدس است که با ندای حضرت امام خمینی (ره) به جبهه‌های حق علیه باطل برای دفاع از اسلام و این مرز و بوم شتافتند.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان، با بیان اینکه تمام افراد حقیقی و حقوقی باید این عمل زشت را محکوم کنند، اذعان کرد: انجام اینگونه اعمال موجب ناراحتی و آزردگی خانواده‌های معظم شهدا می‌شود.

وی روزنامه شرق را دارای سوابق منفی در دوران فتنه 88 دانست و افزود: عجیب است که این افراد به خود اجازه می‌دهند به افرادی توهین کنند که موجب امنیت خودشان و خانواده‌های آنها شده‌ است.

دولتی با تصریح بر اینکه این روزنامه با عملکرد خود نشان داده است که با ارزش‌های اسلامی فاصله زیادی دارد، خاطرنشان کرد: از مسئولان وزارت ارشاد و قوه قضاییه انتظار می‌رود با اعمال مجازات مناسبی مانع تکرار اینگونه اعمال زشت شوند و بازدارندگی ایجاد کنند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول