اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

2 طرح بزرگ کشاورزی در شهرکرد تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد از تصویب دو طرح بزرگ کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

2 طرح بزرگ کشاورزی در شهرکرد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: این دو پروژه تولیدی شامل احداث باغ در سطح 500 هکتار و پرواربندی گوساله به ظرفیت 50 راس دام به تصویب رسیده است.

وی افزود: این دو طرح با میزان اعتبار 45 میلیارد و 930 میلیون ریال در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان لردگان به تصویب رسیده است.

کاظمی با بیان اینکه این دو طرح از جمله مهم‌ترین طرح‌های تصویب شده در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهرکرد است، بیان داشت: این طرح‌ها زمینه اشتغال 234 نفر به صورت مستقیم را در این شهرستان فراهم می‌کند.

فرماندار شهرکرد از تخصیص یک هزار هکتار از اراضی ملی واقع در روستای مرغملک تحت عنوان طرح طوبی به افراد جویای کار خبر داد و گفت: این میزان اراضی واگذار شده به افراد جویای کار زمینه اشتغال یک هزار نفر را فراهم می‌کند.

کاظمی با بیان اینکه شهرستان شهرکرد رتبه نخست در پرداخت تسهیلات کشاورزی در استان را دارد، به ظرفیت‌های مطلوب در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید با تعامل، همدلی، کار علمی و کارشناسی زمینه شکوفایی این ظرفیت‌ها و همچنین ارتقای بخش کشاورزی فراهم آید.

وی تصریح کرد: تولید و صدور محصولات کشاورزی جنبه اشتغال‌زایی بیشتری دارد و توسعه فعالیت‌های مربوط به تولید و صدور این محصولات باعث رشد و شکوفایی بیشتر در اقتصاد ملی می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه کشاورزی همواره در طول تاریخ فعالیت اصلی انسان‌ها را تشکیل می‌داده است، اذعان داشت: امروزه نیز کشاورزی در کشورهای مختلف دنیا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما نیز در این زمینه پتانسیل بسیار بالایی داریم که باید با یک برنامه‌ریزی جامع و صحیح زمینه شکوفایی بیش از پیش این بخش از اقتصاد کشور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول