اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید خبر داد

اجرای 35 پروژه کشاورزی در خرم‌بید

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید گفت: با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال 35 طرح و پروژه کشاورزی در سال‌های 90 و 91 در این شهرستان اجرا و یا در حال انجام است.

اجرای 35 پروژه کشاورزی در خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌بید، داوود ایوبی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل مجتمع دامی، ساماندهی عرضه و توسعه پرورش آبزیان، احداث و تکمیل کانال‌های آبیاری و احیاء و مرمت قنات‌ها، تامین آب شرب دام‌های روستایی عشایری و انتقال آب است.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی خرم‌بید اضافه کرد: اجرای سیستم‌های آبیاری نوین و ایجاد شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی از دیگر پروژه‌های کشاورزی در این شهرستان بوده که با خودیاری مردمی با احتساب 15 درصد سهم آورده در سطح وسیعی در حال اجراست.

ایوبی گفت: در سال‌ جاری آموزش و ترویج کشاورزی، آموزش زنان روستایی و افزایش ضریب مکانیزاسیون زراعی از دیگر برنامه‌های کارگروه توسعه بخش کشاورزی خرم‌بید بوده است.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید ابراز داشت: با تصویب کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان خرم‌بید در مرحله نخست بیش از 30 میلیارد ریال برای اجرای بیش از 23 طرح با بهره هفت درصد به منظور توسعه صنعتی بخش کشاورزی پرداخت شده است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول