اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بویین زهرا:

4 طرح کشاورزی در بویین زهرا افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا از بهره‌برداری چهار طرح در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

4 طرح کشاورزی در بویین زهرا افتتاح می‌شود

مرتضی شعبان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه چهار طرح کشاورزی در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بسیار بالا در بخش‌های مرکزی و دشتابی این شهرستان اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: همچنین طرح‌های دیگری نیز در حوزه توسعه آبیاری نوین بخش کشاورزی در بخش‌های چهار گانه این شهرستان در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه دولت به بخش کشاورزی نگاهی محوری است، تصریح کرد: خدماتی که در زمینه کشاورزی در شهرستان بویین زهرا در هفت سال گذشته به انجام رسیده، بسیار گسترده و چشم‌گیر است که این مهم عزم دولت و مسئولان جهاد کشاورزی را برای رونق چرخه اقتصادی می‌رساند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: محور فعالیت‌های کشاورزی حمایت مستقیم و پشتیبانی بی‌وقفه از کشاورزان زحمت‌کش است.

شعبان‌نژاد با اشاره به اینکه برپایی دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی برای کشاورزان امری ضروری است، تصریح کرد: به اندازه‌ای که کشاورز با شیوه‌های جدید کشت، برداشت و آبیاری به سبک نوین آشنایی داشته باشد به همان درجه نیز رونق کشاورزی در یک منطقه شتاب بیشتری به خود گرفته و توسعه می‌یابد.

وی ادامه داد: تعامل صحیح و راهگشا با کشاورزان نیز در چرخه اقتصادی بخش کشاورزی مهم است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به رشد شاخصه‌های کاشت و برداشت کشاورزی در بخش‌های مختلف این شهرستان بیان کرد: امروز موانعی که بر سر راه توسعه کشاورزی قرار دارد، لازم است با مساعدت‌ها و حمایت بیشتر مسئولان برطرف شده تا کشاورزان بتوانند کشت و تولید محصولات خود را به طور گسترده‌ای افزایش دهند.

شعبان‌نژاد ادامه داد: در این شهرستان تا به امروز برنامه‌ها و اقدامات ویژه و مهمی در راستای تقویت کشاورزان و توسعه تسهیلات‌دهی به تمام آنان انجام شده که لازم است این فعالیت‌ها برای افزایش تولید همچنان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تأمین آب بخش کشاورزی مسئله‌ای است که در این شهرستان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول