اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری شوراهای استانداری اصفهان:

فروش زمین‌های شهرداری توسط شهرداری‌ها ممنوع است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری شوراهای استانداری اصفهان گفت: زمین شهرداری سرمایه هر شهر محسوب می‌شود و فروش زمین‌های شهرداری توسط شهرداری‌ها ممنوع است اما بعضی شهرداری‌ها با فروش زمین‌ حقوق کارمندان خود را تأمین می‌کنند.

فروش زمین‌های شهرداری توسط شهرداری‌ها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، محسن سعیدبخش صبح امروز در جمع مدیران مالی شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: همه مصوباتی که برای فروش زمین توسط شوراها به تصویب رسیده توسط فرمانداران در استان در کمیته انطباق همان شهرستان رد و باطل می‌شود.

وی افزود: همه شهرهای استان اصفهان دارای ظرفیت‌های خاص خود برای جذب سرمایه‌گذار است.

مدیرکل امور شهری شوراهای استانداری اصفهان در ادامه در اعلام خبر عقد قرارداد استانداری با مسئولان شبکه جهانی جام جم و چهار کشور گفت: در یک حرکت تبلیغی و فرهنگی تمام ظرفیت‌های شهرهای استان که دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری و یا گردشگری هستند در شبکه سراسری جام جم یک و دو و چهار سیما مطرح و اعلام می‌شود.

وی افزود: این معرفی در سه وقت برای خارجیان خارج کشور برای جذب سرمایه‌گذاران و ایرانیان خارج کشور انجام می‌شود.

سعیدبخش اضافه کرد: درخواست من از همه شهرداری‌های استان دائر کردن هیئت عالی سرمایه‌گذاری در سطح استان برای شناخت ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و جذب بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: باید از فرصت بومی هر شهر برای سرمایه‌گذاری استفاده شود و راهکار خروج از بن‌بست مشکلات مالی شهرداری توجه به توسعه منابع تولیدی پایدار بومی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

مدیرکل امور شهری شوراهای استانداری اصفهان ادامه داد: مسئولان استانداری آمادگی هرگونه حمایت و همکاری برای کمک به شهرداری را دارند.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی اتاق فکر شهرداری‌ها در سطح استان امکان رفع مشکلات شهرداری استان میسر می‌شود.

سعیدبخش گفت: زمین شهرداری جزو سرمایه هر شهر محسوب می‌شود و فروش زمین‌های شهرداری توسط شهرداری‌ها ممنوع است، بعضی از شهرداری‌ها با فروش زمین‌های شهرداری حقوق کارمندان خود را تأمین می‌کنند که این کار ممنوع است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول