اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تجارت مازندران:

ذی‌حساب مخالف پرداخت حقوق بازرسان است/ اکنون در کشور 3 نرخ ارز وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ذی‌حساب مخالف پرداخت حقوق بازرسان در مازندران است.

ذی‌حساب مخالف پرداخت حقوق بازرسان است/ اکنون در کشور 3 نرخ ارز وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین اصغرزاده ظهر امروز  در همایش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، اظهار داشت: در موضوع بازرسان شرکت نگار نصر، پس از برگزاری جلسات متعدد، اینک درخواست داریم این ذی‌حساب به دستگاه دیگری برود.

وی با بیان اینکه ذی‌حساب با پرداخت حقوق بازرسان موافقت نمی‌کرد، ادامه داد:‌ پس از کش و قوس‌های فراوان حقوق چهار ماه از شش ماه حقوق عقب افتاده پرداخت شد اما ذی‌حساب با پرداخت بقیه حقوق مخالف است و در نتیجه مشکلات بیمه‌ای هم به وجود آمده است.

اصغرزاده با اشاره به اینکه مبالغ اضافه کاری و پاداش بازرسان آماده است اما ذی‌حساب از پرداخت آن امتناع می‌کند، تصریح کرد:‌ مشکل مالی برای پرداخت وجود ندارد اما چون ذی‌حساب آخرین حلقه برای پرداخت است، این پرداخت‌ها به همین شکل باقی مانده است.

وی افزود:‌ در این شرایط بسیار بد اقتصادی، بیشتر مشکلات برعهده بازرسان است و در زمانی که با بحران مرغ مواجه بودیم، بازرسان سازمان شب‌ها تا صبح در کشتارگاه‌ها حضور داشتند.

اصغرزاده خاطرنشان کرد: پس از اجرای قانون هدفمندی که در آن بعضا  افزایش 20 برابری در حامل‌های انرژی را به همراه داشت، در آن بخش از جهت آمادگی دستگاه‌ها و وضعیت خوب تولید در کشور، مشکل جدی نداشتیم.

وی با بیان اینکه انبارها مملو از کالای اساسی بود، ادامه داد: با وجود افزایش قیمت در انرژی، تاثیری در تولید نداشت اما مشکلات یک سال اخیر برای واردات و تحریم‌ها، کشور را با محدودیت تولید و توزیع مواجه کرده است.

اصغرزاده با اشاره به اینکه پس از آن برای تامین ارز با مشکل مواجه شدیم، گفت: اکنون در کشور سه نرخ ارز وجود دارد.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها و مشکلات واردات و صادرات، مشکلاتی را برای تامین کالای اساسی مردم به وجود آورده است، یادآور شد:‌ با مشکلات تحولات قیمتی و افزایش قیمت کالا در کشور مواجه هستیم.

اصغرزاده با اشاره به اینکه برخی افزایش قیمت‌ها به صورت رسمی است، اذعان داشت: برخی تغییرات قیمت هم ناشی از رفتار سودجویانه برخی است.

وی با بیان اینکه باید با افزون‌خواهی بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان مبارزه کنیم، تصریح کرد: در این شرایط، بنگاه‌های اقتصادی حاضر به عرضه کالا نیستند و با احتکار کالا می‌خواهند گران‌تر بفروشند.

معاون سازمان تجارت مازندران با اشاره به اینکه روند عرضه کالا به بازار باید روند عادی و طبیعی داشته باشد، گفت:‌ موضوع نظارت بر گندم هم از دیگر موارد مورد توجه است و اگر در روند توزیع اخلال ایجاد شود، اساسی‌ترین کالای ما دچار مشکل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم طرح شبنم را هم در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول