اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

برخی در بازار پتروشیمی اخلال‌ می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی‌ها به عمد در بازار ارز و پتروشیمی اخلال ایجاد می‌کنند.

برخی در بازار پتروشیمی اخلال‌ می‌کنند

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در برخی از بازارها از جمله پتروشیمی و بازار ارز اختلال‌های عمدی وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمام این آشفتگی‌ها در بازار ناشی از تحریم‌ها نیست، تصریح کرد: 60 تا 70 درصد آشفتگی موجود در بازار ارز و پتروشیمی ناشی از دست‌های پنهان اخلالگران در بازار است.

حسینی‌صدر با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش چهار برابری تولیدات پتروشیمی هستیم، افزود: 4.5 میلیون تن میزان تولید پتروشیمی است که از این میزان فقط 2.5 میلیون مصرف داریم ولی عملاً شاهد مشکلاتی در این بازار هستیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره خاطرنشان کرد: یعنی عده‌ای در کشور هماهنگ هستند تا برای ضربه‌زدن به نظام کار کنند.

حسینی‌صدر با تاکید بر شناسایی این افراد توسط مردم و دولت، گفت: باید بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن این مشکلات را رفع کنیم.

وی با تاکید بر حمایت از صنایع، اظهار داشت: حمایت از صنایع می‌تواند گام بزرگی در رسیدن به خودکفایی در بسیاری از بخش‌ها باشد.

حسینی‌صدر تصریح کرد: با استفاده از ابزارهای لازم باید جلوی اخلال‌گران در بازار گرفته شود چرا که عده‌ای با بهانه کردن تحریم‌ها اقداماتی را انجام می‌دهند که شایسته نیست.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول