اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

دغدغه غرب، افزایش کارآمدی نظام است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تمام دغدغه استکبار جهانی و کشورهای غربی از افزایش کارآمدی و پیشرفت روزافزون نظام است.

دغدغه غرب، افزایش کارآمدی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سیدموسی موسوی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد با اشاره به وضعیت فروش نفت اظهار داشت: وضعیت فروش نفت در شهریور و مهر ماه افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان در گره گشادن مشکلات ناشی از تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دو سوم از تجهیزات نفتی مورد نیاز در کشورمان ساخته می‌شود، گقت: توانمندی فرزندان ایران اسلامی امروز به گونه‌ای است که باعث دستپاچگی استکبار جهانی و غرب شده است و در هر مقطعی که نیاز به ساخت هرگونه تجهیزات نفتی در کشور باشد آن فرمول توسط فرزندان برومند ما به دست می‌آید و در صورت نیاز به تولید انبوه می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس خطاب به مسئولان ادارات و نهادهای دولتی لامرد تصریح کرد: با برنامه‌ریزی منظم حول محور طرح اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توان به راحتی این تحریم‌ها را نیز مانند تحریم‌های گذشته با سربلندی پشت سر گذاشت.

موسوی اضافه کرد: امروز تمام دغدغه استکبار جهانی و کشورهای غربی از افرایش کارآمدی و پیشرفت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به پروژه‌های عمرانی موجود در سطح شهرستان لامرد اشاره کرد و ابراز داشت: روند آغاز و ساخت پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان لامرد شاید با کندی مواجه شود اما متوقف نمی‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود از تمام مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان لامرد درخواست کرد تا نسبت به جذب و دعوت از سرمایه‌گذاران به منظور حضور و یا آغاز پروژه‌های عمرانی در این شهرستان تلاش کنند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول