اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس مطرح کرد

ساخت ‌پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی در ایران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: امروز در شرایطی هستیم که تجهیزات پیشرفته مورد نیاز خود را در زمینه‌های دفاعی تامین می‌کنیم و دنیا به این توانایی ما اعتراف کرده است.

ساخت ‌پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در جلسه معارفه سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان فارس با بیان این که فارس استان بزرگی است و حجم کار در آن در هر زمینه‌ای بسیار است، اظهار داشت: حدود 10 درصد از مساحت و امکانات کشور در فارس است و فعالیت در آن با بسیاری از استان‌های کشور قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه استان فارس دارای منابع غنی نفت و گاز است، گفت: برای استفاده از ذخایر و معادن استان فارس باید زیرساخت‌های فراوانی توسعه پیدا کند و سرمایه‌گذاری وسیعی در صنایع بالادستی و پایین‌دستی در بخش انرژی، صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با تاکید بر این که اداره کل پدافند غیرعامل، دارای تشکیلات جدید و نوپایی است، افزود: راه‌اندازی این اداره نیاز به تلاش‌های گسترده‌تری دارد و مدیران این اداره کل باید با سختی بیشتری، زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت مطلوب این اداره کل را فراهم کنند.

فیروزآبادی با بیان این که موفقیت این مجموعه زمانی به دست می‌آید که مجموعه‌ای از نیروهای متخصص و کارآمد در حوزه‌های سایبری و عمرانی در کنار مدیر قرار گیرند، گفت: برای تحقق شرح وظایف این اداره کل که روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، باید تلاش گسترده‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به این که در زمینه رشد اقتصادی، رقابت و جنگ شدیدی در دنیا وجود دارد و دشمنان هرگز چشم دیدن ایران مقتدر و توسعه یافته را ندارند، ابراز داشت: یکی از اهداف تحمیل جنگ به کشورمان، تخریب زیرساخت‌های کشور و عقب نگه‌داشتن ایران اسلامی بود که با رهبری‌های امام راحل (ره) و بسیج نیروهای مستعد و کارآمد کشور که منافع نظام و کشور را بر خواسته‌های شخصی خود ترجیح دادند، جنگ با پیروزی ما به پایان رسید و موفق شدیم در بسیاری از زمینه‌ها به پیشرفت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنایع دفاعی از حالت وابسته به بیگانگان خارج شده است، افزود: امروز در شرایطی هستیم که تجهیزات پیشرفته مورد نیاز خود را در زمینه‌های دفاعی تامین می‌کنیم و دنیا به این توانایی ما اعتراف کرده است.

فیروزآبادی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران در گذشته به هیچ کشوری تهاجم نکرده است و از این پس نیز مهاجم نمی‌شود، گفت: در شرایطی که همواره مورد تهدید قدرت‌های استکباری قرار داریم و دشمنان با صراحت از تهاجم به ایران سخن می‌گویند، باید خود را آماده مقابله با خطرات احتمالی کنیم.

وی تصریح کرد: باید در حد امکان در طراحی و ساخت تاسیسات زیربنایی، به گونه‌ای عمل کنیم که از خطرات احتمالی مصون باشد.

در این جلسه سید محمدرضا نجفی، به عنوان سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان فارس معرفی شد.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول