اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل گردشگری سمنان خبر داد:

صدور 4 فقره موافقت اصولی مجتمع‏های گردشگری در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از صدور چهار فقره موافقت اصولی ایجاد مجتمع‏های گردشگری در این استان خبر داد.

صدور 4 فقره موافقت اصولی مجتمع‏های گردشگری در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمید یزدانی عصر امروز در نشستی در همین باره، با اشاره به اینکه مجتمع‏های گردشگری شامل امکانات اقامتی، پذیرایی، توریستی، تفریحی و ورزشی هستند، گفت: بر این اساس، موافقت اصولی ایجاد این چهار مجتمع در سمنان صادر شده است.
وی از صدور موافقت اصولی ایجاد مجتمع اقامتی- پذیرایی، توریستی و تفریحی در مجن  و مجتمع اقامتی، پذیرایی، توریستی و تفریحی سه ستاره در منطقه انگورستانی واقع در روستای هدف گردشگری تویه دروار از توابع دامغان خبر داد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان افزود: موافقت اصولی ایجاد یک مجتمع اقامتی و پذیرایی با درجه دو ستاره در شاهرود نیز صادر شده است.
یزدانی بیان داشت: موافقت اصولی ساخت هتل چهار ستاره ققنوس واقع در میدان امام علی (ع) سمنان نیز تمدید شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به استقبال چشمگیر سرمایه‏گذاران بخش خصوصی از سرمایه‏گذاری در استان گفت: به طور متوسط ماهانه 20 نفر از سرمایه‏گذاران بخش خصوصی به این اداره کل مراجعه می‏کنند.
وی گفت: چنانچه روند پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه‏گذاران بخش خصوصی تسریع شود، زمینه رشد و گسترش هر چه بیشتر گردشگری استان فراهم می‏شود.
یزدانی از صدور سه فقره مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل پروژه‏های گردشگری در استان خبر داد و گفت: بر این اساس، عملیات اجرایی سفره‏خانه سنتی در شهرک صنعتی سمنان، هتل سه ستاره در گرمسار و مجتمع اقامتی، پذیرایی و سنتی واقع در روستای حجاجی دامغان در حال انجام است.
وی افزود: سفره‏خانه سنتی در شهرک صنعتی سمنان 30 درصد، هتل گرمسار حدود 20 درصد و مجتمع اقامتی و پذیرایی در دامغان 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه عملیات ساخت این پروژه‏ها آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد: این مراکز تا سال آینده به بهره‏برداری برسند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول