اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن:

رشته‌های کاربردی مازندران در دانشگاه‌ها ایجاد شود

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید دانشگاه آزاد تنکابن گفت: برای توسعه استان نیاز است رشته‌های مورد مازندران در دانشگاه‌ها ایجاد شود.

رشته‌های کاربردی مازندران در دانشگاه‌ها ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، حمیدرضا جمال‌زاده پیش‌ازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه در این واحد آموزش عالی اظهار داشت: شهرستان تنکابن نیز با تاسیس این واحد دانشگاهی با تکیه بر پشتوانه مردمی به‌ویژه مدیران خود از ابتدا تا به امروز توانسته است به درجه‌ای از رشد و تعالی برسد.

وی با تاکید براینکه خرد جمعی و کمک اساتید در ارتقای سطح کیفی دانشگاه نقش موثری را ایفا می‌کند، اظهار داشت: پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و سیاست‌های ویژه در آن حفظ ارزش‌های اسلامی مورد تاکید است.

جمال‌زاده درباره برنامه‌های آینده دانشگاه آزاد واحد تنکابن نیز تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های دانشگاه و برنامه‌ریزی‌های آن و سند چشم‌انداز دانشگاه تلاش می‌کنیم در بعد فرهنگی و اهمیت این موضوع که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در راستای مدیریت عالیه دانشگاه آزاد در ارتقای فرهنگ اسلامی و نماز و افزایش سطح حضور بسیج تلاش کنیم.

وی گفت: در سال‌های قبل دو پروژه بیمارستانی توسط مدیران سابق برای این واحد تعریف و برنامه‌ریزی شده بود که تلاش‌هایی در این راستا صورت گرفت.

جمال‌زاده بیان داشت: ما هم در راستای تحقق آن پیگیر هستیم که در بحث احداث بیمارستان 50 تختخوابی و همچنین خرید پروژه در حال احداث بیمارستانی شرکت سیالان طب و همچنین در گسترش رشته ‌ای جدید کاربردی منطقه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای به‌ویژه زیر گروه پزشکی از همه توان خود بهره‌گیری کنیم.

به گزارش فارس در این مراسم از زحمات ناصر منتظری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن  تقدیر و حمید رضا جمال‌زاده به عنوان چهارمین مدیر این واحد معرفی شدند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول