اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چاه‌کن با اراده اردبیلی

کارگری که به دانشگاه راه یافت

خبرگزاری فارس: مرد با اراده‌ اردبیلی که به چاه‌کنی مشغول است با توان خود به دانشگاه راه یافته و مشغول تحصیل است.

کارگری که به دانشگاه راه یافت

این مرد با اراده اردبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت که با اراده آهنین خود و تکیه بر معنویت توانسته در زندگی موفق شده و از چاه‌کنی به دانشگاه راه یافته و هم اکنون در رشته الهیات و حقوق اسلامی درس می‌خواند.

این مرد 42 ساله اردبیلی که نامش اروجعلی عظیمی است بیشترین ساعات روز را کار می‌کند و علاوه بر چاه‌کنی آن هم با مهارت و قوت خاص شب‌ها نیز همراه همسرش به فرشبافی مشغول است و در تلاش است با عزت نفس و کسب روزی حلال زندگی خود را به شایستگی بگذراند.

اروجعلی عظیمی که از سال‌های گذشته ترک تحصیل کرده بود از سال 85 تصمیم گرفت با تحصیل شبانه مدرک دیپلم بگیرد و از سال گذشته نیز با اخذ مدرک تحصیلی دیپلم موفق شد وارد دانشگاه شود تا زمینه برای ادامه تحصیل و رسیدن به آرزوهایش بهتر از گذشته فراهم آید.

این مرد با اراده که تاکنون بیش از 42 چاه را برای متقاضیان کنده و در اختیار آنها قرار داده است چنان با مهارت و سخت‌کوشی تلاش می‌کند تا انجام وظیفه کند که گاه تمام انگیزه‌های مادی و ظاهری را از دست می‌دهد و تنها با خواندن نماز و قرآن و دائم‌الوضو بودن به خود آرامش درونی می‌دهد.

این مرد با اراده اردبیلی رمز و رموز این موفقیت و زندگی آرام و کم دغدغه 22 ساله در کنار همسرش را گرایش به نیکی‌ها و انجام فرایض الهی می‌داند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول