اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس مطرح کرد

دانشگاه‌ها فاقد نقشه راه هستند/کپی‌برداری دانشجویان در نوشت پایان‌نامه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ترسیم چشم‌انداز و نقشه راه برای دانشگاه‌ها را اقدامی ضروری دانست.

دانشگاه‌ها فاقد نقشه راه هستند/کپی‌برداری دانشجویان در نوشت پایان‌نامه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌‌الاسلام علیرضا سلیمی ظهر امروز در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد منطقه 5 و هنگام بازدید از دانشگاه جاسب، دلیجان گفت: ایجاد انگیزه بین هیئت علمی دانشگاه‌ها باعث پویایی دانشگاه و تولید علم می‌شود که می‌طلبد رؤسای دانشگاه‌ها فضای دانشگاه را علمی‌تر کنند.

وی تصریح کرد: هر دانشگاه باید به تعداد گروه‌های علمی فعال یک مجله داشته باشد و با شرکت‌های دانش‌بنیان در تعامل باشند تا بتوانند دست به تولید علم بزنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس خاطر نشان ساخت: باید تمام مجلات فناوری شده و درآمد ایجاد کنند و در این زمینه نقش دانشجویان و اساتید بسیار مهم است.

سلیمی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های دینی، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها ابراز داشت: اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها باید در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به دانشجویان بکوشند.

وی ادامه داد: مسئولان دانشگاه‌ها باید در زمینه ارائه برنامه‌های فرهنگی به دانشجویان تلاش بیشتری کنند.

وی همچنین ضمن انتقاد از عملکرد برخی دانشجویان در ارائه پایان‌نامه‌های دانشجویی گفت: متاسفانه امروز در ارائه پایان‌نامه‌های دانشجویی شاهد تقلب و کپی‌برداری برخی از دانشجویان هستیم که می‌طلبد اساتید در این زمینه دقت بیشتری داشته و در این زمینه تجدید نظر کنند.

سرپرست فرمانداری دلیجان نیز گفت: شهرستان دلیجان در زمینه‌های صنعت و فرهنگ حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد که می‌طلبد با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان کوشید.

مهرداد امرایی به موقعیت خاص این شهرستان و وجود چهار دانشگاه و بیش از ده هزار دانشجو اشاره کرد و گفت: بررسی مشکلات دانشجویی در کمیسیون دانشجویی امری بسیار مهم است که باید مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول