اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی در جمع دانشجویان ‌محقق اردبیلی ـ 1

حضورم در دانشگاه‌ها انتخاباتی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هدفم برای حضور در دانشگاه‌ها جنبه سیاسی و انتخاباتی ندارد و نباید این تصور به وجود آید.

حضورم در دانشگاه‌ها انتخاباتی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی لاریجانی عصر امروز در دیدار با دانشحویان دانشگاه محقق اردبیلی و در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان که پرسید آیا حضور شما در دانشگاه و بین دانشجویان جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد اظهار داشت: استغفرالله که رئیس جمهور آینده باشم.

وی یادآور شد؛ قرار نیست با این تفکر در دانشگاه‌ها حاضر باشیم بلکه سعی داریم با حضور در دانشگاه‌ها گپ و گفت‌وگویی با آنان داشته باشیم و با نظرات و پیشنهادات آنها آشنا شویم.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: ما در این کشور برخی مباحث سیاسی را با سوءظن مخلوط کردیم و به دنبال درست کردن شائبه‌ای هستیم تا برخی از تفکرات سیاسی خود را پیاده کنیم.

لاریجانی ادامه داد: شایسته نیست که مسلمانان نسبت به هم سوء‌ظن داشته باشند بلکه بهتر است به دشمنان سوء‌ظن داشته باشیم و با حسن ظن بکوشیم از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

* اهل شکایت و شکایت‌کشی نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: بنده از خبرنگار و یا سایتی شکایتی نداشته‌ام و معتقدم باید بین انتقاد و تخریب حد و مرزها مشخص شود و بدون اینکه به دروغ گفتن متهم شویم باید کاستی‌ها و نواقص را جبران کنیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: ما لیستی را سراغ داریم که از نمایندگان مجلس شکایت کرده‌اند، ولی در این فضا که نیاز به آرامش و اطمینان خاطر است لزومی ندارد تخریبی صورت گیرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول