اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندو استان قم:

با 2 پیروزی به لیگ برتر تکواندو صعود می‌کنیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو استان قم گفت: تکواندوکاران نوجوان قم با کسب دو پیروزی دیگر به رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آینده‌سازان المپیک کشور صعود می‌کنند.

با 2 پیروزی به لیگ برتر تکواندو صعود می‌کنیم

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان لیگ دسته اول آینده‌سازان المپیک کشور امسال بر اساس برنامه‌های اجرایی تقویم فدراسیون تکواندو به شکل دوره‌ای و به صورت رفت و برگشت انجام شد تا دو تیم به لیگ برتر راه یابند.

وی ادامه داد: تیم‌های حاضر در پیکارهای تکواندو قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور تا پایان فصل دو هفته دیگر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان دو تیم جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورده تا رقابت‌ها رسماً به پایان برسد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم افزود: تلاش زیادی انجام دادیم تا بهتر از سال گذشته بتوانیم حضور موفقی در مسابقات تکواندو دسته اول نوجوانان کشور داشته باشیم که خوشبختانه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کادر فنی و اعضای تیم آینده‌سازان هیئت قم این امر محقق شد و تیم نوجوانان قم با دو پیروزی دیگر به لیگ برتر صعود می‌کند.

وی اظهار داشت: دیدارهای تکواندو قهرمانی دسته اول نوجوانان کشور امسال با شرکت هفت تیم به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های حاضر در این منطقه برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر با یکدیگر پیکار می‌کنند در حالی که هم‌اکنون باشگاه‌های یاری تهران و هیئت قم در مکان‌های اول و دوم جدول جای دارند.

آقایی خاطر نشان کرد: در هفته‌های سوم و چهارم از دور برگشت هر دو تیم هیئت قم و باشگاه یاری تهران موفق به شکست حریفان خود شدند و در حال حاضر باشگاه یاری با 25 امتیاز صدرنشین است و هیئت قم با 22 امتیاز در رده دوم در تعقیب این تیم است.

وی یادآور شد: دیدارهای هفته‌های پنجم و ششم از دور برگشت لیگ دسته اول تکواندو آینده‌سازان المپیک باشگاه‌های کشور دو هفته دیگر برگزار می‌شود و در صورتی که باشگاه یاری یکی از دیدارهای خود را واگذار کند با دو پیروزی می‌توانیم قهرمانی قم در لیگ دسته اول را جشن بگیریم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول