اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلام‌آباد‌غرب خواستار شد

جلوگیری از سوخت‌گیری غیرمتعارف خودروهای عراقی

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلام‌آباد‌غرب گفت: از سوخت‌گیری غیرمتعارف خودروهای عراقی باید جلوگیری شود.

جلوگیری از سوخت‌گیری غیرمتعارف خودروهای عراقی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدرالله بابلی در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اسلام‌آباد‌غرب اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌توان پیامدهای منفی قاچاق کالا از جمله کاهش میزان اشتغال و از بین رفتن توان رقابت محصولات داخلی با اجناس سایر کشورها را به حداقل رساند.

بابلی افزود: امروز با تحریم‌هایی که دشمن علیه کشور ما به راه انداخته لازم است نامگذاری سال‌جاری توسط مقام معظم رهبری را با جدیت سرلوحه کار خود قرار داده و تولید ملی ،کار و سرمایه ایرانی را مورد حمایت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امروز کالاهای ایرانی از نظر کیفی قابل رقابت با کالاهای خارجی هستند، گفت: باید دستگاه‌های دولتی و مرتبط به‌ویژه رسانه‌های گروهی مضرات استفاده از کالای خارجی و مزایای استفاده از کالای داخلی را برای  مردم تشریح کنند.

فرماندار شهرستان اسلام‌آباد‌غرب در بخش دیگری از سخنان خود به قاچاق برخی کالاها به کشورهای همسایه اشاره و افزود: در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب با بازدیدهای مستمر از جایگاه‌های عرضه سوخت، نیروگاه‌ها، اجرای طرح شبنم، جمع‌آوری کالاهای فاقد کد رهگیری و بارکد دوبعدی، هویت‌دار کردن دام‌ها‌، اجرای کدینگ کالاهای وارداتیو نظارت شدت خواهد گرفت و با متخلفان از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

فرماندار اسلام‌آباد‌غرب در پایان جلوگیری از سوخت‌گیری غیرمتعارف خودروهای عراقی را خواستار شد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول