اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

مشکلات سوخت در جیرفت رفع نشده است / درخواست اختصاص سهمیه ویژه داریم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: با وجود مکاتبات و پیگیری‌های فراوانی که انجام گرفته است، مشکلات سوخت و حمل و نقل جیرفت همچنان به قوت خود باقی است.

مشکلات سوخت در جیرفت رفع نشده است / درخواست اختصاص سهمیه ویژه داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سید دادخدا حسینی ظهر امروز در نشست با بازرسان ستاد سوخت و حمل و نقل کشور در جیرفت اظهار داشت: بیش از دو سال در انتظار برگزاری این جلسه برای رفع مشکلات سوخت و حمل و نقل بودیم که سرانجام امروز محقق شد و امیدواریم نتایج خوبی دربر داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سفر دو سال گذشته رویانیان این مشکلات مطرح شد، افزود: با وجود مکاتبات و پیگیری‌های فراوانی که انجام گرفته است، این مشکلات همچنان به قوت خود باقی است.

حسینی تصریح کرد: با وجود اینکه در منطقه جنوب کرمان جایگاه CNG وجود ندارد، اما 200 لیتر از تاکسی‌های دوگانه‌سوز این شهرستان کسر شد و دیگر شارژ نشد که مشکلات روانی و اقتصادی در شهرستان به وجود آورد.

وی ابراز داشت: همچنین می‌طلبد با توجه به گرمسیری بودن این منطقه نیز تاکسی‌های سطح شهرستان مانند شهرستان‌های بندرعباس و خوزستان از سهمیه بنزین ویژه استفاده از کولر خودرو بهره‌مند شوند.

حسینی با بیان اینکه کم‌لطفی‌هایی در زمینه گازرسانی به این منطقه انجام شده است، عنوان کرد: در بعضی مناطق علاوه بر شهرها، روستاها نیز در حال پوشش دادن هستند که به هیچ وجه با عدالت سازگار نیست، زیرا شهرهای جنوبی از این نعمت محروم هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه اولویت گازرسانی باید با مناطق سردسیر باشد، گفت: با توجه به خشکسالی‌های 20 ساله کشاورزان به حفر چاه‌های غیرمجاز روی آورده‌اند که با سوخت نفت و گاز کار می‌کنند که می‌طلبد برای سوخت‌رسانی به آن‌ها چاره اساسی اندیشیده شود.

حسینی بیان داشت: تعداد زیادی از چاه‌های غیرمجاز که پس از سال 85 حفر شده است، نیز نیازمند برنامه بلندمدت برای قانونی کردن آن‌ها هستند تا بحران‌های اجتماعی را در پی نداشته باشد.

وی جنوب کرمان را منطقه‌ای حادثه‌خیز دانست و اذعان داشت: می‌طلبد، سهمیه سوخت اضطراری فرمانداری نیز افزایش داده شود تا بتواند در مواقع ضروری کمک مؤثری انجام دهد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول