اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به نبود جایگاه سوخت سی‌ان‌جی

مشکل سوخت تاکسی‌های دوگانه‌سوز جیرفت برطرف نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس تاکسیرانی جیرفت گفت: تاکنون هیچ اقدامی مبنی بر حل مشکل کسری 200 لیتر سوخت تاکسی‌های دوگانه‌سوز در جیرفت انجام نشده است.

مشکل سوخت تاکسی‌های دوگانه‌سوز جیرفت برطرف نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ایرج نادری بعد از ظهر امروز در نشست با بازرسان ستاد سوخت و حمل و نقل کشور در جیرفت اظهار داشت: با وجود اینکه در این شهرستان جایگاه سی‌ان‌جی وجود ندارد، اما از سهمیه سوخت تاکسی‌های دوگانه‌سوز نیز 200 لیتر کسر می‌شد.

وی افزود: با پیگیری‌‌های انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان، مقرر شد، ماهانه 60 هزار تومان سهمیه سه ماه اول سال کیف پول این رانندگان شارژ شود.

نادری تصریح کرد: در ابلاغی که اخیرا دریافت کردیم، مقرر شده است، به جای سهمیه شش ماهه اول سال پول آن به رانندگان تاکسی‌های دوگانه‌سوز داده شود و از ابتدای مهرماه کارت‌ بنزین آن‌ها شارژ شود، اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

نماینده سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل چاه‌های بدون پروانه بهره‌برداری هستند که از مهر ماه سوخت دریافت نکرده‌اند، تعدادی از این چاه‌ها متعلق به قبل از سال 85 بودند که شناسایی شدند و در حوزه کاری مدیریت امور آب قرار گرفتند و صدور پروانه آنها در جریان است.

شهرام رودباری با اشاره به اینکه اما بعضی چاه‌ها که در این مدت حفر شده‌اند، به هر دلیل در این آمار قرار نگرفته و اکنون بدون مجوز شناخته می‌شوند، عنوان کرد: تعداد عمده‌ای نیز پس از سال 85 حفر شده، اما با توجه به اینکه تنها منبع درآمد آن‌ها از کشاورزی است، تاکنون سوخت دریافت می‌کردند.

وی ابراز داشت: با پیگیری‌هایی که انجام شد، مقرر شد که طبق روال گذشته سوخت دریافت کنند، اما اکنون با مشکل نرم‌‌افزاری روبه‌رو هستیم که در تلاش هستیم آن را رفع کرده و سوخت مورد نیاز این عده را نیز تأمین کنیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول