اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری کنگره شعر عاشورایی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با ماه محرم کنگره شعر عاشورایی در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره شعر عاشورایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی شامگاه سه‌شنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان اظهار کرد: با توجه به وضعیت کلی نظام در مقابل استکبار و استعمار برنامه‌های دهه محرم سال جاری بر اساس حماسه محوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در اجرای برنامه‌ها از محورهای فعالیت‌های ماه محرم است، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از شبکه تبلیغی به منظور افزایش بصیرت در جامعه از اهداف این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نشست‌های مختلف به منظور اجرای مطلوب برنامه‌های ماه محرم خبر داد و افزود: مبلغان، مادحین، متولیان و اعضای هئیات مذهبی در این نشست‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه اولویت نخست برنامه‌های استان بر اساس حماسه است، یادآور شد: برگزاری گردهمایی مبلغان از دیگر برنامه‌های اداره کل در آستانه ماه محرم محسوب می‌شود.

*برگزاری برنامه‌های محتوامحور در ماه محرم

دشتکی بر ضرورت محتوا محور بودن برنامه‌های ماه محرم و صفر تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های مطلوبی در استان در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های ماه محرم جوانان محور توجه هستند، افزود: مسئولیت‌بخشی به جوانان از اهداف این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت اجرای برنامه‌های ماه محرم در داخل مساجد تاکید کرد و گفت: برنامه‌های ویژه این ماه در مساجد به صورت گسترده برگزار می‌شود.

وی توجه به مفاهیم قرآنی را از برنامه‌های اداره کل در ماه محرم عنوان کرد و گفت: توجه به محوریت نماز در برنامه‌ها و برپایی نماز ظهر عاشورا به عنوان بزرگ‌ترین معروف از برنامه‌های استان است.

دشتکی از آمادگی هیئات مذهبی استان برای اجرای برنامه‌های پر محتوا در ایام محرم خبر داد و تصریح کرد: سازماندهی و ساماندهی هیئات مذهبی متناسب با شأن استان از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول