اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان اوقاف:

توجه به موضوع وقف در احیای موقوفات نقش اساسی دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در بحث رسیدگی و احیای موقوفات توجه به موضوع وقف در اولویت قرار دارد.

توجه به موضوع وقف در احیای موقوفات نقش اساسی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی عصر سه‌شنبه در جمع روسا و معاونان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مقوله وقف در دنیای کنونی یکی از مهمترین مباحثی است که باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

وی افزود: مدیران و روسای ادارات اوقاف در سراسر کشور باید تلاش خود برای ارتقای فرهنگ وقف در جامعه و همچنین بهره‌مندسازی مردم از این فرهنگ را فراهم کنند تا به این ترتیب شاهد احیای موقوفات گذشته و همچنین افزایش تعداد موقوفات در جامعه باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه افزود: سازمان اوقاف به ‌عنوان تنها سازمان کشور که تمام امورات آن با اذن ولی فقیه انجام می‌شود مفتخر به اجرای احکام شرعی بوده و به هیچ عنوان قابلیت تقسیم یا ادغام ندارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین افتخارات این سازمان بهره‌مندی از نیروی انسانی سالم و دارای سابقه درخشان است که به‌ عنوان کارمندان حوزه وقف معرفی می‌شوند.

شرفخانی در بخشی از سخنان خود اشاره‌ای به وضعیت موقوفات داشت و عنوان کرد: احیای وضعیت موقوفات تصرفی یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که در آینده باید توسط سازمان اوقاف انجام شود تا شاهد بهبود وضعیت موقوفات مختلف در سطح جامعه باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در پایان بیان کرد: گاهی اوقات برای انجام امور مرتبط با حوزه کاری داشتن علاقه بسیار مهم است که به این منظور باید تمام مدیران و کارکنان نسبت به این امر توجیه شوند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول