اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

100 جلد کتاب «خاک‌های نرم کوشک» وقف شد

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: یکصد جلد کتاب «خاک‌های نرم کوشک» وقف شد.

100 جلد کتاب «خاک‌های نرم کوشک» وقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، واقف خیراندیش علی محمد ترکا بیدختی صد جلد کتاب «خاک‌های نرم کوشک» را وقف عموم مردم کرد.

وی گفت: انجام عمل وقف نیاز به مال فراوان ندارد و اگر برای وقف فرهنگ‌سازی شود همه می‌توانند واقف باشند و یک حسنه ماندگار برای خود ایجاد کنند.

معاون اداری و مالی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تاکید کرد: انجام وقف با این که از لحاظ ارزش ریالی کم باشد، می‌تواند به ترویج فرهنگ وقف کمک شایانی کند.

این واقف که معاون اداری و مالی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی است، عنوان کرد: وقف‌هایی که سرمایه کمی نیاز دارند، می‌توانند به صورت مشارکتی انجام شوند تا وقف‌های بزرگی را در برگیرند.

این واقف در مورد نیازهای روز جامعه که می‌توان در آن زمینه وقف کرد، اظهار کرد: معرفی فرهنگ ناب اسلامی برای نوجوانان و جوانان، مبارزه با اندیشه‌های انحرافی غرب، معرفی الگوی عفاف و حجاب و زن مسلمان به زنان جامعه اسلامی و کمک به تولید ملی از نیت‌های وقف می‌تواند باشد.

وی در ارتباط اینکه چرا کتاب «خاک‌های نرم کوشک» را برای وقف انتخاب کرده است، گفت: طیف وسیعی از نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس آشنایی کمی دارند و در این کتاب حماسه‌های دینی و اعتقادی به خوبی قابل لمس است و جوانان می‌توانند با مطالعه حتی بخشی از این کتاب با این موضوعات آشنایی پیدا کنند.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول