اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد

حضور بیش از 330 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه جهانگردی و صنایع دستی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: در دهمین نمایشگاه جهانگردی و صنایع‌دستی بیش از 330 شرکت توانمند داخلی و خارجی حضور دارند.

حضور بیش از 330 شرکت  داخلی و خارجی در نمایشگاه جهانگردی و صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد سیدی ظهر امروز و در دومین روز برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی جهانگردی و صنایع‌دستی در محل نمایشگاه دائمی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنعت نمایشگاهی و جهانگردی با رابطه مستقیمی که با یکدیگر دارند، نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور ایفا می‌کنند.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی مشهد هر ساله با برگزاری بیش از 40 عنوان نمایشگاه میزبان قشر عظیمی از تجار و گردشگران داخلی و خارجی است.

سیدی در ارتباط با ارزآوری گردشگران خارجی گفت: گردشگران خارجی که جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی وارد مشهد می‌شوند به‌طور متوسط با اسکان 10 روزه خود در یکی از بهترین هتل‌های مشهد، هشت برابر گردشگر معمولی سودآوری دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی در جهت تعامل صنعت گردشگری و صنایع دستی برای انسجام کاری و ارزیابی دستاوردهای آنان است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به حضور شرکت‌های توانمند خارجی در نمایشگاه خاطرنشان کرد: در دهمین دوره برگزاری نمایشگاه جهانگردی و صنایع‌دستی شاهد حضور پررنگ شرکت‌های توانمند از کشورهای ترکیه، تایلند، مالزی، انجمن دوستی ایران و برزیل و همچنین انجمن دوستی ایران و قزاقستان هستیم.

وی یادآور شد: نمایشگاه جهانگردی و صنایع‌دستی در فضایی به مساحت 22هزار مترمربع برگزار شده است.

سیدی در خاتمه عمده‌ترین زمینه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان را تجهیزات و خدمات هتلداری، خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، صنایع دستی، آشپزخانه‌های صنعتی و تجهیزات رستوران، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دانست.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول