اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

گردشگری آمل مورد بی‌توجهی قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: آمل دارای ظرفیت‌های زیادی برای گردشگری است که این امر مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

گردشگری آمل مورد بی‌توجهی قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی عصر امروز در کارگروه گردشگری این شهرستان با اشاره به اینکه آمل یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: مناطق مختلفی برای گردشگری در این شهرستان وجود دارد که باید شناسانده شود.

وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان ضروری است، یادآور شد: تعداد آثار میراثی شهرستان آمل بیش از اندازه است و به تنهایی استعداد تبدیل شدن به یک منطقه بزرگ گردشگری را دارد.

رسولی با اعلام اینکه همین آثاری که ثبت شده و شناسایی شده را نیز اگر بخواهیم معرفی کرده و از گردشگری آن بهره بگیریم بهترین رونق برای شهرستان ایجاد می‌شود، گفت: امر شناساندن و معرفی این آثار به شهروندان و گردشگران باید با برنامه‌ریزی خاصی همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم به سه گروه ظرفیت‌های گردشگری آمل را بشناسانیم، افزود: مردم آمل، گردشگران ایرانی و گردشگران خارجی باید از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان آگاهی پیدا کنند.

معاون فرماندار آمل با تاکید بر اینکه منطقه نمونه گردشگری آمل در منطقه بلیران برای گردشگری آمل بسیار حیاتی است، تصریح کرد: گردشگری در آمل باید به این عنوان شناخته شده و از مزایای آن بهره‌مند شویم.

وی با اعلام اینکه باید برای احیای بافت قدیم آمل تلاش کنیم، یادآور شد: این انتظار از تمامی دستگاه‌های آمل وجود دارد که برای احیا و حفظ بافت قدیم آمل بیش از این‌ها تلاش شود.

انتهای‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول