اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد

دستگیری توزیع کننده مرفین در لنگرود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری متهم 60 ساله و توزیع کننده ماده مخدر مرفین در این شهرستان خبر داد.

دستگیری توزیع کننده مرفین در لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، علیرضا زرعی‌چیان عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری توزیع کننده مرفین اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شخصی حدودا 60 ساله در سطح لنگرود و شهرستان‌های همجوار مبادرت به تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع مرفین می‌کند، پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر لنگرود با تحقیقات نامحسوس پلیسی و  بررسی‌های همه‌جانبه از صحت موضوع اطمینان یافتند و پس از کسب مجوز قضایی در بازرسی از منزل متهم مذکور یک کیلو و 42 گرم ماده مخدر از نوع مرفین را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان این شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و پلیس را در اجرای هرچه بهتر تامین امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول