اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان میانه خبر داد

دستگیری رمال حرفه‌ای توزیع‌کننده موادمخدر به همراه تجهیزات نظامی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی میانه از دستگیری رمال حرفه‌ای به همراه مقادیری موادمخدر و تجهیزات نظامی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری رمال حرفه‌ای توزیع‌کننده موادمخدر به همراه تجهیزات نظامی

فریدون حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میانه اظهار کرد: برابر گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت فردی به هویت «علی - ق» به همراه پسرش در حاشیه شهر در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام یکسری کار تحقیقاتی و اخذ دستور مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی نامبرده در محل سکونتش به همراه پسر خود دستگیر شد

این مسئول ادامه داد: در بازرسی از محل یک قبضه اسلحه کمری غیرمجاز به همراه 18 عدد فشنگ مشقی 9 میلی و 8 فشنگ جنگی 9 میلی در سایزهای مختلف کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه ادامه داد: همچنین 3 عدد فشنگ اسلحه شکاری، 3 کلت، یک عدد قمقمه آب نظامی، یک عدد جیب خشاب ژ3 و 15 گرم موادمخدر از نوع تریاک و 5 سانتی‌گرم شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه تاکید کرد: در بازجویی متهم اعتراف کرد که موادمخدر را از شرق کشور و اسلحه‌ها را از غرب وارد می‌کند و ضمن دعا‌نویسی به توزیع موادمخدر در شهرستان اقدام می‌کند که پرونده به همراه متهم به دادسرا تحویل شد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول