اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران خبر داد

دستگیری 53 سارق و کشف 45 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان از دستگیری 53 سارق و کشف 45 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

دستگیری 53 سارق و کشف 45 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران در تشریح خبر بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تامین آسایش شهروندان، طرح مبارزه با سارقان و هنجارشکنان از ابتدای هفته در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ سیروس فتحی تصریح کرد: با اجرای این طرح 53 سارق حرفه‌ای دستگیر و تعداد 16 دستگاه خودرو و 29 دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

وی در ادامه کشف هشت فقره سرقت منزل به همراه 12 فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی، چهار فقره سرقت مغازه و 40 فقره سایر سرقت‌ها را از دیگر اقدامات ماموران انتظامی عنوان کرد.

فتحی برخورد قاطع با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا را از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: این طرح با هدف برخورد با سوداگران مرگ و جلوگیری از قاچاق کالا به مرحله اجرا درآمد که در نتیجه 21 توزیع‌کننده مواد مخدر و دو قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران با اشاره به کشف بیش از 37 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی، از کشف دو محموله قاچاق سیگار و گوشت منجمد خبر داد و گفت: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری، در بازرسی از دو دستگاه خودرو موفق به کشف بیش از یک‌هزار و 400 نخ سیگار و نیم تن گوشت منجمد وارداتی قاچاق شدند.

وی در پایان با تأکید بر استمرار طرح مذکور از سوی پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، خرید و فروش مواد مخدر و دیگر جرایم امنیتی در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول