اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد

دستگیری اعضای باند «توتو» در انزلی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی انزلی از دستگیری اعضای باند توزیع اوراق «توتو» و کشف 7 هزار از این برگه‌ها در این شهرستان خبر داد.

دستگیری اعضای باند «توتو» در انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رحیم شعبانی در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به کشف برگه‌های اوراق «توتو» اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت افرادی که با تشکیل باند اقدام به طراحی، چاپ و توزیع اوراق توتو در سطح این شهرستان می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی انزلی قرار گرفت.

وی افزود: گروه‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی با تحقیقات نامحسوس پلیسی و شبانه‌روزی خود اعضای این باند سه نفره را شناسایی کردند که با دستگیری آنها تعداد 7 هزار برگ توتو کشف شد.

این مسئول با اشاره به اینکه اعضای باند مذکور با استفاده از روحیه سادگی جوانان به ویژه قشر دانش‌آموز برای کسب سود بیشتر اقدام به انتشار اوراق در بین دانش‌آموزان می‌کردند، ابراز کرد: این روند نارضایتی خانواده‌ها را به دنبال داشت.

به گفته وی، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

شعبانی از خانواده‌های انزلی خواست، در دوستیابی فرزندان بسیار دقیق و هوشیار باشند و از ارتباط نزدیک فرزندان خود با افراد ناباب به صورت جدی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول