اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 177 خاورشهر:

تعویض پلاک خودرو دست سارق را رو کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 177 خاورشهر از دستگیری یک سارق سابقه‌دار که هنگام تعویض پلاک خودرو شناسایی شد خبر داد.

تعویض پلاک خودرو دست سارق را رو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس، سعیدرضا جمشیدی از دستگیری یک سارق سابقه دار که هنگام تعویض پلاک خودرو شناسایی شد خبر داد و گفت: متهم تاکنون به 5 فقره سرقت اعتراف کرده است.

رئیس کلانتری 177 خاورشهر در ادامه به تشریح جزییات این خبر پرداخت و افزود: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ خبری تحت جعل پلاک خودرو در مرکز تعویض پلاک خودرو "خاوران" به کلانتری 177 خاور شهر مخابره شد که به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و بعد از بررسی مشاهده کردند متهم که "علیرضا" نام داشت به طرز ماهرانه‌ای اقدام به جعل پلاک خودروی سواری پژو آردی خود کرده است.

وی در ادامه ر داشت: ماموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند از راننده خودرو به اتهام سرقت شکایت شده است، پلیس بلافاصله متهم را برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

رئیس کلانتری 177 خاورشهر در پایان تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری او مورد بازجویی قرار گرفت که طی بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و در اقرارهای خود به پنج فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول