اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد:

74 میلیارد تومان برای بهسازی معابر در مشهد در نظر گرفته شده است

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد گفت: اعتبار پیش بینی شده برای مرمت و بهسازی معابر مشهد 55 میلیارد تومان بوده که در سال جاری این اعتبار به 74 میلیارد تومان ارتقا یافته است.

74 میلیارد تومان برای بهسازی معابر در مشهد در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی زمانیان ظهر امروز در نخستین همایش تخصصی فناوری‌های نانو در آسفالت در محل دانشگاه فنی مهندسی فردوسی مشهد اظهار کرد: شهرداری مشهد با توجه به ظرفیت عظیم زائرپذیری و قطب معنوی کشور، نقش اساسی در رفاه حال زائران و مجاوران دارد.

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد افزود: یکی از اهداف شهرداری مشهد ارائه خدمات به مجاوران و زائران در خور جایگاه این شهر است.

زمانیان با بیان اینکه مدیریت زمان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های پروژ‌ه‌ها و طرح‌های عمرانی شهرداری است ادامه داد: هدفمندی طرح‌های شهرداری در حوزه فنی و عمرانی نگاه ویژه به مدیریت زمان از حیث ورود به زندگی مردم دارد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های عمرانی در سطح شهر و معابر به ویژه آسفالت، سبب ورود به زندگی شهروندان می‌شود و این نیازمند تسریع در روند و اتمام طرح‌ها به منظور بهره‌برداری آن و عدم ایجاد مزاحمت برای شهروندان است.

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد با اشاره به موفقیت‌های شهرداری مشهد در مدیریت زمان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح امام علی (ع) با توجه به مدت زمان تخمینی 12 ماهه در طی هشت ماه به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: یکی دیگر از موفقیت‌های شهرداری، افتتاح تقاطع غیرهمسطح و پل کابلی میدان امام حسین (ع) در روز عید غدیر است؛ البته اعتبارات نیز در راستای مدیریت زمان از مهم‌ترین شاخص‌های پیشروی طرح‌های شهرداری بشمار می‌رود.

زمانیان در ارتباط با اختصاص اعتبارات بهسازی و مرمت معابر شهر گفت: اعتبار پیش بینی شده برای مرمت و بهسازی مشهد 55 میلیارد تومان بوده که در سال جاری این اعتبار به 74 میلیارد تومان ارتقا یافته است.

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد با ابراز نارضایتی از طول عمر آسفالت معابر شهر تاکید کرد: یکی از هزینه‌برترین و عمده‌ترین مشکلات شهرداری در ارتباط با آسفالت و طول عمر پائین آن است.

زمانیان افزود: بازنگری در تولید آسفالت امری ضروری است چرا که افزایش طول عمر آسفالت سبب کاهش چشمگیر هزینه‌ها در این بخش می‌شود؛ شهرداری به دلیل اینکه هزینه طرح و پروژه‌های عمرانی را به غیر از قطار شهری از محل درآمد شهرداری تامین می‌کند باید در این بخش نیز مدیریت صحیح صورت گیرد.

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد کاهش مصرف قیر را عملکرد خوبی در این زمینه دانست و ادامه داد: باید بازنگری به شیوه‌ای صورت گیرد که کاهش در مصرف قیر داشته باشیم و به طریقی علمی، پیوند قیر و سنگدانه را استحکام بخشیم.

وی خاطرنشان کرد: در طرح اختلاط، 0.5 درصد از مصرف قیر کاهش یافت؛ فناوری نانو در آسفالت بسیار موثر و کارآمد بوده و باید درصدد اجرایی کردن آن باشیم.

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد در خاتمه فناوری نانو را در آسفالت سبب کاهش‌پذیری آسیب‌ها در آسفالت معابر دانست.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول