اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل اعلام کرد

آسفالت تمام معابر اردبیل تا پایان شورای سوم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ما قول دادیم در فرصت باقی مانده امسال و همچنین فصل کاری سال آینده تمام کوچه‌ها و معابر سطح شهر را که نیاز به آسفالت دارند از این نعمت برخوردار کنیم.

آسفالت تمام معابر اردبیل تا پایان شورای سوم

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در حاشیه نشست اعضای شورای شهر با معاونان شهرداری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: آنچه ضروری به نظر می‌رسد تلاش مضاعف و پیگرانه است که در این زمینه همه باید دست به دست هم دهیم تا در فرصت باقی مانده از شورای سوم کارنامه قابل قبولی را عرضه کنیم.

وی با ابراز تاسف از برخی اقدامات شرکت‌های خدمات‌رسان به ویژه آب، گاز و مخابرات در حفاری‌های گسترده و نابجا بدون هماهنگی با شهرداری، گفت: در شهری که با هزار مصیبت زمینه آسفالت آن فراهم شده شبانه دستگاه‌های خدمات رسان اقدام به تخریب آسفالت و برخی حفاری‌های غیر ضروری می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: مقرر شده به مدت چهار سال بعد از آسفالت‌ریزی جدید هیچ تخریبی صورت نگیرد که امیدواریم دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز به این تعهد خود پایبند باشند.

سرداری بیان داشت: هرگونه حفاری باید با تدبیر و هماهنگی شهرداری صورت بگیرد تا گله‌مندی‌ها و نارضایتی‌‌ها از سوی مردم به حداقل برسد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی فصل زمستان انتظار می‌‌رود این حفاری‌ها و کند  و کاوها به حداقل رسیده تا اختلالی را در روند خدمت‌رسانی به شهروندان شاهد نباشیم.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین با قدردانی از ذخیره‌سازی مناسب نمک مورد نیاز و حتی بیشتر از نیاز شهرداری برای فصل زمستان، گفت: از شهرداری انتظار داریم حداقل نمک را در برف‌روبی به کار بگیرد تا آسیبی به آسفالت‌ها و زیرساخت‌‌های انجام شده وارد نشود.

سرداری اضافه کرد: شهرداری باید در برف‌روبی به جای نمک بیشتر از دستگاه‌های مدرن و کارگران خدوم شهرداری استفاده کند.

 

جذب نشدن 50 میلیارد تومان برای شهرداری‌ها جای تاسف دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بعد از سپری شدن فصل کاری، کمک و حمایت دولت چندان کارساز نخواهد بود اما با انتصاب نیکزاد به سمت استانداری اردبیل تلاش می‌کنیم حداقل در فرصت باقی مانده از سال این اعتبار را جذب کنیم.

سرداری از پیگیری‌ها و نشست‌های مشترک نیکزاد با وزیر کشور در تخصیص اعتبار 50 میلیارد تومانی برای شهرداری‌ها استان اردبیل خبر داد و گفت: ما به دلیل نداشتن اعتبار از خرید و تامین قیر عاجز هستیم و تا یک هفته آینده کارخانه آسفالت عملیات تولید و پخش خود را متوقف خواهد کرد.

وی یادآور شد: به رقم این کمبودها و هزینه‌ها از شهردار می‌خواهیم تا زمانی که فصل کاری اجازه می‌دهد به تولید و پخش آسفالت ادامه ‌دهد که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان استان در زمینه تامین قیر تنگنای شهرداری‌ها را برطرف کنند.

این مسئول در پایان اظهار داشت: حداقل می‌توان در فرصت باقی‌مانده آسفالت کوچه‌ها و معابر را تکمیل کرد تا در فصل سرما و برف مردم در تردد خود معذب نشوند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول